۳۱ فروردین ۱۴۰۳
تریلر

بررسی ۶ مدل از اروم تریلر

برند اروم تریلر از مجتمع تولیدی اروم صنعت سامان در استان آذربایجان غربی، شهرستان ارومیه در سال ۱۳۷۸ ثبت شد. این تولیدی در زمینی به مساحت نیم هکتار و با ۳۰ نفر پرسنل، تولید انواع تریلر را مطابق با استاندارهای اروپا آغاز نمود. اکنون پس از گذشت بیش از دو دهه از شروع فعالیت این شرکت، محصولات متنوعی از تریلر همچون کانتینر چادری، کفی،  کمپرسی، تانکر، مخازن و … تولید و عرضه می‌شود.

در حال حاضر شرکت اروم تریلر در زمینی مجموعاً به مساحت ۸ هکتار شامل ۵/۴ هکتار فضای سالن‌های تولید، ۷ هزار متر مربع ساختمان اداری، ۸ هزار متر مربع انبار قطعات و ۲ هکتار محوطه و پارکینگ به همراه بیش از ۳۲۰ نفر پرسنل در شهرستان ارومیه مشغول به فعالیت است.

افزایش روز افزون مشتریان مجموعه اروم تریلر نشان می‌دهد که استفاده از متخصصان خبره و ماهر در کنار تجربیات قبلی باعث شده است که محصولات این شرکت حضوری مؤثر در زمینه حمل و نقل جاده‌ای کشور داشته باشند و به‌راحتی با تولیدات باکیفیت اروپایی رقابت کنند.

اروم تریلر در تولید محصولات خود از مدرن‌ترین تجهیزات شرکت‌های اروپایی استفاده می‌کند و توانسته به یکی از تولیدکنندگان شناخته شده منطقه تبدیل شود. محصولات این شرکت علاوه‌بر بازار داخل، به کشورهایی همچون امارات متحده عربی، عراق، کویت، روسیه، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، ترکمنستان، بلاروس، آذربایجان و افغانستان صادر شده است.

شرکت اروم تریلر علاوه بر محصولات مرتبط با تریلرها، اخیراً به تولید بونکر سیمان و تانکر سوخت و همچنین انواع مخازن و سازه‌های فلزی مورد استفاده در صنایع پتروشیمی، فولاد، صنایع نیروگاهی، معادن و صنایع نظامی پرداخته و موفقیت‌های عظیمی کسب کرده است.

تولید انبوه تریلرهای یخچال‌دار با تکنولوژی جدید و به صورت یک تکه از دیگر موفقیت‎هاست که شرکت اروم تریلر برای اولین‌بار در کشور به آن دست یافته و صنعت حمل و نقل را متحول کرده است.

اروم تریلر می‌تواند به عنوان یکی از رقیبان شرکت بزرگ ماموت نام برد.

در ادامه به معرفی برخی از انواع محصولات اروم تریلر می‌پردازیم.

تریلر چادری

از تریلر چادری برای حمل انواع کالاهای بسته‌بندی شده یا فاقد بسته‌بندی استفاده می‌شود. برای جلوگیری از به حرکت در آمدن بار در هنگام حمل و نقل، آن‌ها را به وسیله زنجیر یا تسمه به قلاب‌های تعبیه شده در تریلر متصل می‌کنند. تریلر چادری را می‌توان به طور هم‌زمان از طرفین بارگیری نمود. همچنین امکان بارگیری از بالا برای بعضی از تریلرها وجود دارد. شاسی مستحکم و کف ساخته شده از چوب بیست لایه ضدخش امکان تردد لیفت تراک به درون تریلر را فراهم می‌کند.

از مزایای تریلر چادری می‌توان به حجم بارگیری بالای آن اشاره کرد. محموله‌های تعبیه شده در داخل چادر از آسیب‌های احتمالی و دسترسی افراد غیر مجاز محفوظ است.

تریلر چادری در دو نوع سقف و بغل ثابت و سقف و بغل کشویی وجود دارد، اما نوع کشویی از نظر سرعت و سهولت بارگیری نسبت به مدل ثابت بهتر است. از متعلقات تریلر چادری می‌توان به بالا بر محور جلو بصورت اتومات، منبع آب استیل ۶۰ لیتری، نردبان ۳ پله‌ای کشویی، زاپاس بند گالوانیزه و قفل پارک اشاره کرد. مشخصات تریلر چادری کشویی در جدول زیر نشان داده شده است.

مشخصات تریلر چادری اروم تریلر
ساختار شاسیشاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (S500MC) همراه با جوش Co۲ اتومات در فیکسچر مخصوص
ساختار اتاقپوشش کف از تخته چند لایه مقاوم ضد سایش به ضخامت ۳۰ میلی‌متر، سقف دارای تیرک‌های فلزی و قابل بازشدن، درب‌های عقب و بغل از پروفیل‌های آلومینیومی
نوع محور۳ محور ۹ تنی دیسکی یا کاسه‌ای اروپایی با محور جلو مجهز به سیستم بالارونده
سیستم ترمزKnorr یا Wabco ساخت آلمان با شیر سبک و سنگین اتوماتیک به همراه بوستر جفت و سیستم EBS و RSP
پایه توقفمارک SAF با ظرفیت دینامیکی ۲۴ تن و استاتیکی ۵۰ تن
سیستم برقدارای کلید ۷ پل و ۱۵ پل با خط برق ۲۴ ولت چراغ‌های عقب و بغل مارک Aspock و لامپ‌های LED و سیستم هشداردنده عقب مطابق استاندارد جهانی
رینگ۶ عدد رینگ یک تکه ۲۲.۵×۱۱.۷۵
میل ریشیک عدد ۲ اینچ SAF به همراه فلنج
نوع زیربندیبالنی با سیستم تعلیق بادی به همراه کمک‌های مخصوص با قابلیت تنظیم ارتفاع و بالا و پایین کردن ارتفاع تریلر
چادرتولید اروپا، سه تکه کشویی پلیمری با مقاومت در سرما و گرما، مقاوم در برابر پارگی و بریدگی دارای برجستگی مخصوص و ماندگاری رنگ، با قابلیت کشوی سقف و بغل بطور جداگانه
اروم تریلر


اروم تریلر کمرشکن

تریلر کمرشکن از خانواده تریلر کفی است اما ابعاد و ظرفیت حمل بار آن بیشتر است. این تریلر می‌تواند دو یا چند محوره باشد و برای جابه‌جا کردن محموله‌های سنگین و ابعاد غیرمعمول کاربرد دارد. معمولاً ارتفاع شاسی تریلر کمر شکن کوتاه است تا از این طریق مقاومت آن افزایش یابد و برای جابجا کردن محموله‌های با ارتفاع نامتعارف مشکلی پیش نیاید. از آنجا که محورهای عقب تریلر کمرشکن می‌تواند به صورت کشویی جابه‌جا شود، بارگیری و تخلیه آن‌ها به کمک سکوهای بارگیری ساده‌تر است.

مشخصات تریلر کمرشکن اروم تریلر
ساختار شاسیشاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (S500MC) همراه با جوش Co۲ اتومات در فیکسچر مخصوص تیرهای اصلی از تیر فولادی مخصوص و تمام قطعات از مقاطع پرسی فولادی، کف از ورق آج‌دار ۶ میلی‌متر جوش شده روی رام‌ها و شاسی اصلی
نوع محور۴ عدد محور ۱۶ تنی اروپایی
سیستم ترمزکاسه ای با مارک Knorr یا Wabco با شیر سبک و سنگین اتوماتیک به همراه ۲ عدد بوسترجفت روی هر محور، دارای ۲ مسیر هوا به همراه تانک باد، دارای شیر کنترل بار اتوماتیک
رینگ۱۶ عدد رینگ یک تکه ۸.۵×۲۰
میل ریشیک عدد ۳، ۵ اینچ با مارک SAF به همراه فلنج مخصوص
نوع زیربندی۸ دست فنری مخصوص (VBT)
رمپ عقبدو عدد با سیستم هیدرولیک با عرض ۷۵۰ میلی‌متر و ظرفیت ۶۰ تن با ارتفاع ۳۱۰۸ میلی‌متر
تریلر اروم


اروم تریلر کمپرسی

از تریلر کمپرسی برای جابه‌جایی انواع مواد معدنی، کشاورزی، مواد اولیه و … به صورت فله‌ای استفاده می‌شود. تخلیه بار این نوع تریلر به واسطه سامانه هیدرولیکی تعبیه شده در زیر کمپرسی بسیار سریع و آسان است. درب عقب کمپرسور می‌تواند به دو حالت جانبی و لولایی معلق نصب شود. تریلر کمپرسی شرکت اروم تریلر در دو ظرفیت ۳۴ متر مکعبی و ۲۴ متر مکعبی عرضه می‌شود.

مشخصات فنی تریلر کمپرسی ۳۴ متر مکعب
ساختار شاسیشاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (S500MC) همراه با جوش Co۲ اتومات در فیکسچر مخصوص، ساختار اتاق: دیواره‌ها به ضخامت ۴ میلی‌متر و تقویت شده با تیرک‌های مورب مخصوص از فولاد، کف به ضخامت ۵ میلی‌متر و تقویت شده با رام‌های عرضی مخصوص از فولاد
نوع محور۳ عدد محور ۹ تنی دیسکی یا کاسه‌ای اروپایی با محور جلو مجهز به سیستم بالارونده
سیستم ترمزKnorr یا Wabco با شیر سبک و سنگین اتوماتیک به همراه بوستر جفت و سیستم EBS و RSP
میل ریشیک عدد ۲ اینچ SAF ساخت آلمان به همراه فلنج
نوع زیربندیبالنی با سیستم تعلیق بادی به همراه کمک‌های مخصوص با قابلیت تنظیم ارتفاع
جکتلسکوپی پنج طبقه (۱۹۰-۱۷۰ بار) اروپایی با متعلقات مربوطه
image3


اروم تریلر تانکر

از تریلرهای تانکر برای جابه‌جایی مایعات استفاده می‌شود. جنس بدنه تانکرها برای هر نوع مایع متفاوت است. از ورق‌های فولادی کربنی برای ساخت بدنه تانکر‌های حمل سوخت‌های مایع استفاده می‌شود. برای مایعات بهداشتی و صنایع غذایی از ورق‌های استیل ضدزنگ و در مواردی که امکان خوردگی بدنه تانکر وجود داشته باشد، از پوشش محافظ بر روی بدنه داخلی تانکر استفاده می‌شود. از آنجا که حمل مایعات به جهت حرکت مواج مایع درون مخزن و یا سر ریز شدن مایعات درون مخزن خطرناک است، لازم است از تجهیزاتی هم‌چون موج‌گیر، سیستم‌های ضد واژگونی و سیستم سرریز استفاده شود.

مشخصات فنی تریلر تانکر سوخت مایع
ساختار شاسیشاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (S500MC) همراه با جوش Co۲ اتومات در فیکسچر مخصوص
ساختار مخزناز ورق فولادی مخصوص ST37 به ضخامت ۴ میلی‌متر و دارای ۳ محفظه جداگانه / جوش بدنه تانکر و عدسی‌ها با استفاده از جوش‌کاری اتومات با دستگاه‌های پیشرفته
سیستم ترمزKnorr یا Wabco ساخت آلمان با شیر سبک و سنگین اتوماتیک به همراه بوستر جفت و سیستم EBS و RSP
رینگ۶ عدد رینگ یک تکه ۲۲.۵×۱۱.۷۵
لاستیک۶ حلقه لاستیک ۳۸۵.۶۵R22.5 دارای گارانتی شرکت سازنده
میل ریشیک عدد ۲ اینچ SAF ساخت آلمان به همراه فلنج
نوع زیربندیبالنی با سیستم تعلیق بادی به همراه کمک‌های مخصوص با قابلیت تنظیم ارتفاع
image4


بونکر اروم تریلر

از بونکر اروم تریلر برای جابه‌جایی انواع پودر همچون آرد و سیمان به شکل فله استفاده می‌شود. بونکرها فضای بسته و کنترل شده‌ای را برای حمل و نقل انواع پودر فراهم می‌کنند و بارگیری آن‌ها از طریق هوای فشرده یا وزن محموله است. تخلیه بار بونکه‌ها توسط مجموعه شیرآلات خاص طبق دستورالعمل مشخص انجام می‌شود. از آنجا که بونکر فاقد شاسی است، طراحی آن باید به گونه‌ای باشد که به‌راحتی بتوان زیر و بند و محورها را به آن متصل کرد. شرکت اروم تریلر بونکرهای با ظرفیت ۲۸ و ۴۰ متر مکعب را تولید و عرضه می‌کند.

مشخصات فنی تریلر بونکر با ظرفیت ۴۰ متر مکعب
ساختار شاسیشاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (S500MC) همراه با جوش Co۲ اتومات در فیکسچر مخصوص
ساختار مخزناز ورق فولادی مخصوص ST37 به ضخامت ۴ میلی‌متر
نوع محور۳ عدد محور ۹ تنی دیسکی یا کاسه‌ای اروپایی با محور جلو مجهز به سیستم بالارونده
سیستم ترمزKnorr یا Wabco ساخت آلمان با شیر سبک و سنگین اتوماتیک به همراه بوستر جفت و سیستم EBS و RSP
سیستم برقدارای کلید ۷ پل و ۱۵ پل با خط برق ۲۴ ولت چراغ‌های عقب و بغل مارک Aspock ساخت اتریش و لامپ‌های LED و سیستم هشدار دنده عقب مطابق استاندارد جهانی
رینگ۶ عدد رینگ یک تکه ۲۲.۵×۱۱.۷۵
میل ریشیک عدد ۲ اینچ SAF ساخت آلمان به همراه فلنج
نوع زیربندیبالنی با سیستم تعلیق بادی به همراه کمک‌های مخصوص با قابلیت تنظیم ارتفاع
image5


اروم تریلر یخچال‌دار

از تریلرهای یخچال‌دار برای جابه‌جایی اقلامی که نیاز به دمای خاص دارند استفاده می‌شود. دمای این تریلرها می‌تواند از منفی ۴۰ تا مثبت ۲۵ درجه سانتی‌گراد تنظیم شود و بنابراین برای حمل انواع مواد غذایی، دارو، مواد شیمیایی حساس و محصولات لبنی مناسب است.

دمای مورد نیاز تریلرهای یخچال‌دار توسط واحدهای خنک‌کننده‌ای که توسط موتور دیزلی مجزا کار می‌کند و ترموستات تأمین و تنظیم می‌شود. از آنجا که تأمین انرژی مورد نیاز واحدهای خنک کننده نیازمند مصرف سوخت بالاست و علاوه‌بر هزینه‌بر بودن، موجب آلودگی محیط زیست می‌شود، باید بدنه‌ی این تریلرها به خوبی از انتقال حرارت جلوگیری کند و عایق دما باشد. همچنین برای توزیع یکنواخت دما در داخل یخچال باید از تونل‌های مناسب استفاده شود. تریلرهای یخچال‌دار شرکت اروم تریلر با درنظر گرفتن موارد ذکر شده و با کیفیت بالا تولید می‌شود.

مشخصات تریلر یخچال‌دار اروم تریلر
ساختار شاسیشاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (S500MC) همراه با جوش Co۲ اتومات در فیکسچر مخصوص
ساختار دیواره‌هادیواره‌های بغل، جلو و سقف از پانل یک تکه، دیواره جلو: ۸۵ میلی‌متر و دارای تقویت جهت اتصال ترموکینگ، سقف: ۸۵ میلی‌متر و دارای تقویت جهت اتصال حفاظ ترموکینگ به‌صورت یک تکه، دیوارهای بغل: ۶۵ میلی‌متر بصورت یک تکه، کف: ایزوله و مقاوم شده به ضخامت ۱۵۰ میلی‌متر پوشش داده شده با ورق آلومینیوم آلیاژی آج‌دار/ مقاوم در برابر بارگذاری با لیفتراک تا ۵۴۶۰ کیلوگرم
سیستم ترمزKnorr یا Wabco ساخت آلمان با شیر سبک و سنگین اتوماتیک به همراه بوستر جفت و سیستم EBS و RSP (سیستم الکترونیکی ضد بلوکه ترمز و ضد واژگون شدن)
پایه توقفمارک SAF ساخت آلمان با ظرفیت دینامیکی ۲۴ تن و استاتیکی ۵۰ تن
لاستیک۶ حلقه لاستیک ۳۸۵.۶۵R22.5 دارای گارانتی شرکت سازنده
میل ریشیک عدد ۲ اینچ SAF ساخت آلمان به همراه فلنج
نوع زیربندیبالنی با سیستم تعلیق بادی به همراه کمک‌های مخصوص با قابلیت تنظیم ارتفاع
درب عقبدرب دولنگه و بر روی هر لنگه چهار لولا و دو قفل با کلاف دور Stainless و ضخامت درب عقب ۸۰ میلی‌متر و دارای عایق‌بندی P.V.C با لاستیک مخصوص

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

Instagram
Telegram

Linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *