۲۷ مهر ۱۴۰۳
فورس اف 38

شروع فروش اقساطی کامیونت فورس ۳.۸ تن(F38)

جدیدترین شرایط فروش کامیونت فورس F38 اعلام شد! همراه اتوبان باشید.

شرکت بهمن لیزینگ در جدیدترین بخشنامه خود اعلام کرد که فروش اقساطی کامیونت فورس ۳.۸ تن را آغاز خواهد کرد. این بخشنامه شرایط ویژه ای را در اختیار رانندگان قرار داد تا با ۳ نوع بازپرداخت متفاوت با اقساط بلند مدت تا ۳۶ ماه اقدام به خرید کامیونت فورس اف ۳۸ کنند. همراه اتوبان باشید تا به جزئیات این بخشنامه بپردازیم.

بر اساس این اعلامیه طرح فروش اقساطی در نیمه دوم مهرماه در سایت بهمن دیزل آغاز می شود و با شرایط بازپرداخت ۶، ۱۲، ۲۴، ۳۶ ماهه و با ارائه یک ضامن معتبر، متقاضیان می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

طبق این بخشنامه مبلغ پیش پرداخت کامیونت فورس ۳.۸ تن ۴۷۷ میلیون و ۲۳۶ هزارتومن می باشد و بیمه بدنه ۱۱ میلیون و ۷۵۳ هزارتومن می باشد که مجموع پیش پرداخت به حدود مبلغ ۴۹۰ میلیون تومان می رسد.

پس از تکمیل مدارک، تایید مدارک و عقد قرارداد، ۴۵ روز کاری فرایند تحویل فورس ۳.۸ تن زمان می برد.

فروش کامیونت فورس اف ۳۸ با اقساط یکماه یکبار

در مدل اقساط ماهانه بسته به انتخاب متقاضی مدت زمان بازپرداخت مشخص می شود. مبلغ بازپرداخت در مدت زمان های مختلف به شرح زیر است:

  • بازپرداخت ۶ ماهه: شش فقره چک و هر چک به مبلغ ۸۳ میلیون و ۲۱۳ هزارتومن می باشد.
  • بازپرداخت ۱۲ ماهه: دوازده فقره چک و هرچک به مبلغ ۴۵ میلیون و ۸۵۴ هزار تومان می باشد.
  • بازپرداخت ۲۴ ماهه: بیست و چهار فقره چک و هر چک به مبلغ ۲۷ میلیون و ۵۸۶ هزار تومان می باشد و مبلغ ۶۱۳ هزارتومان به عنوان بیمه بدنه برای سال بعد محاسبه خواهد شد.
  • بازپرداخت ۳۶ ماهه: سی و شش فقره چک و هر چک به مبلغ ۲۱ میلیون و ۸۱۹ هزار تومان می باشد و مبلغ ۸۱۶ هزارتومان به عنوان هزینه بیمه بدنه برای سال های بعدی محاسبه خواهد شد.

فروش کامیونت فورس ۳.۸ تن با اقساط دوماه یکبار

بخش نامه فروش لیزینگی با اقساط دوماه یکبار بهمن لیزینگ
بخش نامه فروش لیزینگی با اقساط دوماه یکبار بهمن لیزینگ

در مدل اقساط دو ماه یکبار مبلغ بازپرداخت به صورت زیر است:

  • بازپرداخت ۶ ماهه: سه فقره چک دوماهه و هر چک به مبلغ ۱۶۸ میلیون و ۹۴۷ هزارتومن می باشد.
  • بازپرداخت ۱۲ ماهه: شش فقره چک دوماهه و هرچک به مبلغ ۹۲۹ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان می باشد.
  • بازپرداخت ۲۴ ماهه: دوازده فقره چک دوماهه و هر چک به مبلغ ۵۵۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می باشد و مبلغ ۱ میلیون تومان و ۲۲۴ هزارتومان به عنوان بیمه بدنه برای سال بعد
  • بازپرداخت ۳۶ ماهه:هجده فقره چک دوماهه و هر چک به مبلغ ۴۴ میلیون و ۱۸ هزار تومان می باشد و مبلغ ۱ میلیون و ۶۳۳ هزارتومان به عنوان هزینه بیمه بدنه برای سال های بعدی محاسبه خواهد شد.

فروش کامیونت فورس F38 با اقساط سه ماه یکبار

مبلغ بازپرداخت در مدل اقساط سه ماه یکبار نیز به صورت زیر می باشد:

  • بازپرداخت ۶ ماهه: دو فقره چک سه ماهه و هر چک به مبلغ ۲۵۷ میلیون و ۱۶۲ هزارتومن می باشد.
  • بازپرداخت ۱۲ ماهه: چهار فقره چک سه ماهه و هرچک به مبلغ ۱۴۱ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان می باشد.
  • بازپرداخت ۲۴ ماهه: هشت فقره چک سه ماهه و هر چک به مبلغ ۸۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان می باشد و مبلغ ۱ میلیون تومان و ۸۳۷ هزارتومان به عنوان بیمه بدنه برای سال بعد
  • بازپرداخت ۳۶ ماهه: دوازده فقره چک سه ماهه و هر چک به مبلغ ۶۶ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان می باشد و مبلغ ۲ میلیون و ۴۴۹ هزارتومان به عنوان هزینه بیمه بدنه برای سال های بعدی محاسبه خواهد شد.

نظر شما درمورد این نوع شرایط فروش کامیونت فورس ۳.۸ تن چیست؟ لازم به ذکر است شرایط اقساطی خرید کامیونت فورس ۳.۸ تن از تاریخ ۱۶ مهر ماه آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. همچنین می توانید قبل اقدام به خرید، بررسی و مشخصات صفر تا صد کامیونت فورس F38 در مجله خودرو اتوبان مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *