۱۳ تیر ۱۴۰۳
کشنده پیلسان افزایش گارانتی

ارتقا مدت زمان گارانتی پیلسان در سال ۱۴۰۳

در این مطلب به افزایش میزان گارانتی کشنده های ساخت شرکت پیلسان که به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و رقابت با سایر تولیدکنندگان انجام گرفته، پرداخته ایم.

شرکت پیلسان با هدف ارتقا سطح خدمات پس از فروش خود در حوزه خودروهای سنگین تولیدی اش، دست به افزایش مدت زمان گارانتی این محصولات زد. در سنوات قبل مدت زمان گارانتی محصولات کشنده پیلسان برابر با ۲ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر بود (هر کدام زودتر فرا رسد!)

اما در طرح جدید گارانتی پیلسان این زمان به ۳ سال یا ۳۰۰ هزار کیلومتر (هر کدام زودتر برسد) افزایش یافت که قدم مثبتی در راستای مشتری مداری این شرکت محسوب می شود.

همینطور در این طرح موتور ساخت سینو تراک و گیربکس ZF این کشنده نیز دارای ۵ سال گارانتی بدون محدودیت کیلومتر شدند. با اجرایی شدن این طرح، مشتریان این شرکت می‌توانند بدون نگرانی از نقص عملکرد قطعات فنی و هزینه بربودن تعمیرات آن‌ها، از آنها استفاده کنند.

این اقدام شرکت پیلسان قاعدتا بعلت اطمینان این شرکت به ساخته های جدیدتر خود و در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان انجام گرفته‌است. در حال حاضر این شرکت اقدام به تولید چند گونه کشنده از جمله ۴۴۰ دنده دستی، ۴۸۰ دنده اتوماتیک، کمپرسی C7H 440 و کشنده جدید پیلسان C9 می کند. هرچند هنوز نمونه ی آخری به بازار مصرف راه پیدا نکرده است.

نظر شما در مورد محصولات پیلسان چیست؟ این افزایش مدت زمان گارانتی منجر به انتخاب بیشتر محصولات این شرکت از سوی رانندگان خواهد شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *