۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشخصات کشنده رنو پریمیوم ۴۴۰ سقف بلند

image1 8

مقدمه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شرایط و امکانات ماشین‌های سنگین، از جمله کامیون‌ها و کشنده‌ها نیز تغییر کرده و با تعبیۀ امکاناتی از سوی تولیدکننده‌ها کار و رانندگی طولانی مدت، به خصوص در حمل و نقل جاده‌ای و ترانزیت با این خودروها به نسبت گذشته راحت‌تر شده است. به همین دلیل رقابت نیز مانند دیگر عرصه‌های صنعتی در تولید این خودروها بیشتر شده و تجهیزات و قابلیت‌ها و آپشن‌های جدیدی به آن‌ها اضافه گردیده.

در این میان رنو پریمیوم۴۴۰ با حداکثر قابلیت حمل بار، افزایش سرعت کسب درآمد و رانندگی راحت‌تر و ایمن‌تر طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کرده است و خرید آن به نوعی سرمایه‌گذاری مناسب تبدیل شده است. این ویژگی‌ها با طراحی و کیفیت بالای ساخت آن با هم گره خورده‌اند و انتخاب آن را به بهترین گزینه تبدیل کرده‌اند.

این خودروی سنگین برای حضور در بازارهای جهانی در بیش از ۱۰۰ کشور طراحی و مهندسی شده است. رنو پریمیوم ۴۴۰ سقف بلند با قابلیت‌هایی که دارد؛ از جمله حداکثر قدرت ۴۴۰ اسب بخار، گشتاور ۲۰۰۰ دور در دقیقه و مجهز به توربو شارژ، در صنعت حمل و نقل جاده‌ای پیشرو است.

با ابن توضیحات قصد داریم تا در این مقاله با مشخصات کشنده رنو پریمیوم ۴۴۰ سقف بلند بیشتر آشنا شویم.   

کیفیت و قدرت پردازش در هر سرزمین و شرایط آب و هوایی

کشنده رنو پریمیوم ۴۴۰ سقف بلند با موتوری قدرتمند و کارآمد، عملکردی از نسل جدید موتورهای قدرتمند را به نمایش گذاشته است که قبلاً هرگز چنین حضوری نبوده است. این کشنده با داشتن موتور ۶ سیلندر خطی و توربو شارژ به معیاری برای حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت تبدیل شده است.

با داشتن فناوری سوخت چندگانه، کارآمدترین و برترین  تکنولوژی‌ها در جهت کاهش مصرف سوخت به کار گرفته شده‌اند: پیشرانه‌های بهبود یافته به همراه گیربکس «اُپتی درایور» (Optidriver) و رباتیک، با برنامۀ خاص (Optifuel infomax) جهت جمع‌آوری، تجزیه تحلیل و کنترل اطلاعات و داده‌های مربوط به مصرف سوخت. تمام این امکانات کمک می‌کنند تا نحوه عملکرد راننده و استفاده از خودرو و سوخت به سوی مصرف بهینه هدایت شده و در نهایت منجر به سودآوری اقتصادی گردد.

با وجود گیربکس «اُپتی درایور» رانندگی در جاده‌های متفاوت و مختلف آسان‌تر و اقتصادی‌تر است. گیربکس رباتیک امکان کنترل و مانیتور سوخت را در هر گونه جاده و هر شرایط آب و هوایی به شما می‌دهد و رانندگی را با آسودگی همراه می‌کند. جعبه دنده به طور خودکار مناسب‌ترین دنده را با توجه به دور موتور انتخاب کرده و از خطاهای تعویض دنده جلوگیری می‌کند در عین حال که هر گونه خطر ناشی از سرعت بیش از حد یا سرعت کمتر از حد را از بین می‌برد. با حرکت قطعات مکانیکی کمتر، هزینه‌های تعمیر و نگهداری به میزان قابل توجهی کاهش یافته و کلاچ عمر مفید بیشتری خواهد داشت.

image2 9

کابین رنو پریمویم ۴۴۰ سقف بلند: آسایش در رانندگی

استایل و طراحی کابین کشنده رنو پریمیوم ۴۴۰ با امکان دسترسی آسان به تمامی امکانات لازم در حین رانندگی در اطراف شما در سه سطح به شکلی کاملاً ارگونومیک، محیطی دلپذیر و مطلوب را ایجاد کرده که به شما جهت رسیدن به کارآیی لازم همراه با دقت و هوشیاری در رانندگی کمک می‌کند.

کشنده رنو پرمیوم ۴۴۰ سقف بلند، با داشتن داشبورد کاملاً ارگونومیک خود و فضاها و محفظه‌های ذخیره‌سازی مناسب و در دسترس، سفرهای طولانی را در جاده راحت می‌سازد؛ صفحه نمایش دیجیتال با امکان نمایش سرعت، فشار ترمز، دور موتور، دمای آب و سطح سوخت در دو شکل حداقل و آسایش، با شمارندۀ دور موتور مرکزی به همراه پیام‌های هشدار و آلارم‌ها و همچنین اطلاعات مربوط به ویژگی قفل شدن چرخ پنجم (ریش کشنده) .  

مجموعه‌ای از دکمه‌ها و کلیدهای نصب شده روی صفحه جلوی کابین، فرمان و داشبورد امکان راحتی راننده حین رانندگی را فراهم می‌سازد. وسعت شیشه جلو و برش کم پنجره‌های کناری، دید کامل و مشخص و راحتی را به راننده می‌دهد، دیدی پانوراما که تسلط و راحتی راننده را ممکن ساخته و باعث ایجاد ایمنی در خلال رانندگی می‌گردد. دو آینه عقب ضدلرزش، یک آینه معمولی و یک آینه با زاویه دید عریض که در هر دو طرف سرنشین و راننده نصب شده‌اند، راننده را قادر می‌سازند تا یک دید مطلوب نسبت به عقب خودرو داشته باشد.

image3 8

سیستم تعلیق و شاسی گسترده، سطح قابل‌توجهی از ثبات و راحتی را به کابین این کشنده می‌بخشد. وجود ترمزهای دیسکی در جلو و عقب همراه با ترمزهای هوشمند EBS، ضدقفل ABS و ضدلغزش ASR با عملکرد بالا به همراه ترمز شیب (تپه) هوشمند و ترمز پارک، دسترسی به ترمز و ایمنی را در هر زمان و موقعیتی ممکن ساخته و سیستم ترمز الکترونیکی ضمن افزایش عمر لنت ترمز، خطر لغزش در پیچ‌ها و در سطوح مختلف را کاهش می‌دهد. ویژگی ترمزهای کشنده رنو پریمیوم ۴۴۰ حتی در سرعت‌های پایین موتور، آن را به یکی از قدرتمندترین و مطمئن‌ترین کشنده در دسته‌بندی خود تبدیل کرده است.

در کشنده رنو پریمیوم ۴۴۰ سقف بلند، با داشتن ۲۴ سوپاپ و ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب، فاصلۀ بین محورها ۹/۳ متر است و سطح بالایی صاف شاسی از تداخل بین بدنه و اجزای کامیون جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این موارد سطح آلایندگی رنو پریمیوم ۴۴۰ سقف بلند، مطابق با استاندارد پورو ۳ است و حجم روغن موتور آن ۳۶ لیتر است. ضمناً دارای حجم سوخت ۹۸۰ لیتر در دو مخزن بوده و ظرفیت باطری ۲۰۱۲ ولت دارد.

image4 4

کلام آخر:

کشنده رنو پریمیوم ۴۴۰ سقف بلند، از سوی شبکه‌ای مجهز به متخصصان آموزش دیده و متعهد به پاسخگویی سرویس و خدمات دریافت می‌کند، که هنگام مراجعه با خودروی خود با اطمینان می‌توانید از بهترین خدمات در سطح و کلاس جهانی برخوردار شده و استفاده کنید. در هنگام سرویس با استفاده از قطعات تأیید شده این کار صورت می‌گیرد؛  کیفیت اصلی قطعات تعویض شده دارای برچسب قطعات تایید شده، برای تضمین کیفیت و قابلیت اطمینان وسایل نقلیه کامیون رنو طراحی شده‌اند. این برچسب مهر تأیید و تعهد سازنده برای اطمینان از عملکرد اصلی در معیارهای استاندارد وسایل نقلیه آن و طول عمر استفاده از آن‌ها است. خدمات همه جانبه شامل قطعات و کار در قیمت‌های از پیش تعیین شده است. عملیات با استفاده از قطعات تأیید شده کامیون رنو توسط متخصصان واجد شرایط انجام می‌شود. کشنده رنو پریمیوم ۴۴۰ سقف بلند، کشنده‌ای در سطح و کلاس جهانی با بالاترین کیفیت و ایمنی بسیار پرطرفدار بوده و در کیفیت حمل و نقل جاده‌ای تغییر چشم‌گیر ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *