۲۹ شهریور ۱۴۰۳
کامیونت فورس

کامیونت | خرید و فروش انواع کامیونت ۱۴۰۳ | مشخصات انواع کامیونت

همراه اتوبان باشید تا به تمامی سوالاتی که ممکن است در مورد کامیونت برای شما به وجود بیاید پاسخ دهیم.

در این مطلب همراه اتوبان باشید تا به متداول ترین سوالاتی که در مورد کامیونت پرسیده میشه را پاسخی کامل بدیم.

کامیونت چیست؟

کامیونت یکی از انواع مختلف وسیله نقلیه موتوری می باشد که در دسته انواع ماشین نیمه سنگین قرار می گیرد و در ایران تا ۱۰ تن مجاز به حمل بار می باشد. ابعاد و تناژ کامیون از کامیون کمتر و از نیسان بیشتر می باشد.

تفاوت کامیونت با کامیون؟

حمل بار های درون شهر و برون شهر توسط انواع مختلف وسایل نقلیه نسبت به حجم و تناژ انجام می شود.کامیون تا سقف ۲۵ تن و کامیونت تا سقف ۱۰ تن مجاز به حمل بار می باشند.

انواع برند های کامیونت؟

کامیونت توسط بسیاری از شرکت های خودرو سازی واقع در آمریکا، اروپا و آسیا مانند چین تولید می شود. شرکت هایی مانند ایسوزو، الوند، کاویان، کادیان، هیوندای، جک، ایویکو، ام فور، کاما، شیلر، فوسو، دند، دیما، فاو، بادسان، فورس، فوتون، دایون و… تولید انواع کامیونت با کاربری های مختلف را بر عهده دارند.

انواع کاربری های کامیونت؟

کامیونت ها می توانند کاربری های مختلفی مانند حمل خودرو، بالابر، ایزوله، آتش نشانی، یخچالی، باری چوبی، لبه دار بغل بازشو، مسقف چادری، مسقف فلزی، حمل زباله، باری فلزی بغل ثابت، بالابر پشت کامیونتی، تانکر حمل آب، کاربری حمل نوشابه، کمپرسی و… را داشته باشند.

ثبت نام کامیونت

هرساله خودرو ساز های مختلف ایرانی شرایط خرید ثبت نامی را طی بخشنامه های مختلف اعلام می کنند. شما می توانید از طریق صفحه ثبت نام خودرو اتوبان از آخرین شرکت هایی که شرایط ثبت نام دارند و مجموعه اتوبان با آنها قرارداد دارند، نسبت به خرید انواع کامیونت از طریق خودرو ساز های مختلف اقدام نمایید.

خرید اقساطی کامیونت

همچنین می توانید تا سقف ۶۰ درصد ارزش کامیونت را از اتوبان تسهیلات بگیرید. در صورت تکمیل مدارک به راحتی می توانید طی یک هفته کار های پرونده تسهیلاتی خود را انجام دهید و نسبت به خرید کامیونت خود اقدام کنید.

همچنین اتوبان یک شرایط ویژه برای رانندگان عزیز در نظر گرفته است. شما میتوانید فقط تسهیلات خرید کامیونت را از اتوبان دریافت کنید. پس از دریافت تسهیلات می توانید، کامیونت را از نمایشگاه مجموعه اتوبان خرید کنید یا کامیونت مدنظر خودتان را به ما معرفی کنید.

خرید کامیونت کارکرده | دست دوم اقساطی با اتوبان!

با توجه به قیمت های کامیونت های صفر کیلومتر، خرید یک کامیونت کارکرده مطمئن و سالم و با شرایط اقساطی ویژه اتوبان یک انتخاب مطمئن می باشد. کامیونت های کارکرده موجود در نمایشگاه اتوبان همگی کارشناسی شده و دارای برگه کارشناسی مطمئن و مهر شده توسط شرکت اتوبان می باشد.

شما می توانید کامیونت های کارکرده تا ۵ سال ساخت را با شرایط تسهیلاتی ویژه از اتوبان خریداری کنید.

اگر شما قصد معرفی کامیونت خود را به اتوبان دارید و می خواهید فقط از تسهیلات اتوبان برای خرید کامیونت استفاده کنید، می توانید برای اطمینان از کامیونت مدنظر خودتون از سرویس کارشناسی تخصصی فنی و رنگ و بدنه اتوبان که توسط کارشناس های مجرب و متخصص اتوبان انجام می شود، استفاده کنید.

فروش کامیونت با اتوبان!

اگر قصد فروش کامیون خود را دارید نمایشگاه اتوبان در اختیار شماست تا کامیونت شما را دپو کنیم. می توانید کامیونت خود را در نمایشگاه اتوبان بگذارید تا کارشناسان فروش ما در اسرع وقت کامیونت شما را بفروشند.

آگهی کامیونت در نمایشگاه آنلاین اتوبان!

اگر به لحاظ مسافت دچار مشکل هستید و یا می خواهید همچنان تا زمان فروش کامیونت، با کامیونت خود کار کنید، مشکلی نیست به راحتی می توانید کامیونت خود را به صورت کاملا رایگان و بدون واسطه در صفحه آگهی های اتوبان ثبت کنید.

شرایط خرید تسهیلاتی کامیونت از اتوبان

همانطور که گفتیم برای خرید انواع کامیونت صفر کیلومتر و کامیونت کارکرده تا سقف ۵ سال ساخت می توانید از سرویس تسهیلات اتوبان استفاده کنید. همچنین می توانید جزئیات دقیق اقساط و شرایط دقیق برای تسهیلات اتوبان را در صفحه تسهیلات اتوبان مطالعه کنید.

نمایشگاه اتوبان برای خرید انواع کامیونت نقد و اقساط

قبل از هرکاری می توانید فقط به نمایشگاه اتوبان واقع در شهرک کامیون داران تهران(اسلامشهر) مراجعه کنید. با کارشناسان اتوبان صحبت کنید، موجودی های نمایشگاه را ببینید و قدم به قدم با توجه به شرایط خودتان، کامیونت را خریداری کنید.

ارتباط با کارشناسان اتوبان برای خرید نقد و اقساط انواع کامیونت

اگر شرایط حضور در شهرک کامیون داران و نمایشگاه اتوبان را ندارید، می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۴۰ تماس بگیرید و مستقیما با کارشناسان مجموعه صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *