۲۶ شهریور ۱۴۰۳
کامیون کمپرسی داف

کامیون | خرید و فروش کامیون ۱۴۰۳ | مشخصات کامیون

در این مطلب همراه اتوبان باشید تا به متداول ترین سوالاتی که در مورد کامیون پرسیده میشود، پاسخی کامل بدهیم.

کامیون چیست؟

کامیون یکی از انواع مختلف وسیله نقلیه موتوری می باشد که در دسته ماشین سنگین قرار می گیرد و در ایران تا ۲۵ تن مجاز به حمل بار می باشد. ابعاد و تناژ کامیون از کشنده کمتر و از کامیونت بیشتر می باشد.

تفاوت کامیون با کشنده؟

حمل بار های درون شهر و برون شهر توسط انواع مختلف وسایل نقلیه نسبت به حجم و تناژ انجام می شود. کشنده نیز خود نوعی کامیون است اما با ابعاد و تناژ بالاتر و حتی کاربری متصل به آن نیز بزرگتر از کاربری کامیون می باشد. کشنده تا سقف ۴۵ تن و کامیون تا سقف ۲۵ تن مجاز به حمل بار می باشند. کامیون ها از نوع بارگیر ثابت و کامیون کشنده ها از نوع بارگیر غیر ثابت (تریلر) هستند.

انواع برند های کامیون؟

کامیون توسط بسیاری از شرکت های خودرو سازی واقع در آمریکا، اروپا و آسیا تولید می شود. شرکت هایی مانند، پیلسان، دانگ فنگ، داف، ایویکو، ایرانخودرو دیزل(تولید کننده بنز مایلر)، مرسدس بنز، فوتون، رنو، ماز، امپاور، فاو، دیما، ولوو، ماک، سی اند سی، رخش خودرو، دوو، لیلاند، ایسوزو، یوجین، آمیکو و… تولید انواع کامیون با کاربری های مختلف را بر عهده دارند.

انواع کاربری های کامیون؟

کامیون ها کاربری های مختلفی میتوانند داشته باشند. از انواع اتاقدار باری چادری، باری فلزی و باری چوبی گرفته تا کامیون های کمپرسی، کامیون جرثقیل، کامیون تانکر آب یا سوخت، کامیون بونکر، کامیون میکسر، کامیون یخچالی، کامیون حمل زباله و… اشاره کرد. همینطور کامیون های کاربری های ویژه مثل امداد و نجات یا آتشنشانی. کامیونهای عملیات امداد برق و گاز و …

ثبت نام کامیون

هرساله خودرو ساز های مختلف ایرانی شرایط خرید ثبت نامی را طی بخشنامه های مختلف اعلام می کنند. شما می توانید از طریق صفحه ثبت نام خودرو اتوبان از آخرین شرکت هایی که شرایط ثبت نام دارند و مجموعه اتوبان با آنها قرارداد دارند، نسبت به خرید بی واسطه کامیون از طریق خودرو ساز های مختلف اقدام نمایید.

خرید اقساطی کامیون

شما می توانید تا سقف ۶۰ درصد ارزش کامیون مد نظر خود برای خرید را از اتوبان تسهیلات بگیرید. در صورت تکمیل مدارک به راحتی می توانید طی یک هفته کار های پرونده تسهیلاتی خود را انجام دهید و نسبت به خرید کامیون خود اقدام کنید.

همچنین اتوبان یک شرایط ویژه برای رانندگان عزیز در نظر گرفته است. شما میتوانید فقط تسهیلات خرید کامیون را از اتوبان دریافت کنید. پس از دریافت تسهیلات می توانید، کامیون را از نمایشگاه مجموعه اتوبان خرید کنید یا کامیون مدنظر خودتان را به ما معرفی کنید.

خرید کامیون کارکرده | دست دوم اقساطی با اتوبان!

با توجه به قیمت های کامیون های صفر کیلومتر، خرید یک کامیون کارکرده مطمئن و سالم و با شرایط اقساطی ویژه اتوبان یک انتخاب مطمئن می باشد. کامیون های کارکرده موجود در نمایشگاه اتوبان همگی کارشناسی شده و دارای برگه کارشناسی مطمئن و تایید شده توسط شرکت اتوبان می باشد.

شما می توانید کامیون های کارکرده تا ۸ سال ساخت را با شرایط تسهیلاتی ویژه از اتوبان خریداری کنید.

اگر شما قصد معرفی کامیون خود را به اتوبان دارید و می خواهید فقط از تسهیلات اتوبان برای خرید کامیون استفاده کنید، می توانید برای اطمینان از کامیون مدنظر خودتون از سرویس کارشناسی تخصصی فنی و رنگ و بدنه اتوبان که توسط کارشناس های مجرب و متخصص اتوبان انجام می شود، استفاده کنید.

فروش کامیون با اتوبان!

اگر قصد فروش کامیون خود را دارید نمایشگاه اتوبان در اختیار شماست تا کامیون شما را دپو کنیم. می توانید کامیون خود را در نمایشگاه اتوبان بگذارید تا کارشناسان فروش ما در اسرع وقت و بدون نیاز به پاسخگویی تماس از سوی شما، کامیون شما را بفروشند.

آگهی کامیون در نمایشگاه آنلاین اتوبان!

اگر به لحاظ مسافت دچار مشکل هستید و یا می خواهید همچنان تا زمان فروش کامیون، با کامیون خود کار کنید، مشکلی نیست به راحتی می توانید کامیون خود را به صورت کاملا رایگان و بدون واسطه در صفحه آگهی های اتوبان ثبت کنید. روزانه صدها نفر که مشتریان بلقوه ی خودروی شما هستند، آگهی تان را در سایت ما خواهند دید.

شرایط خرید تسهیلاتی کامیون از اتوبان

همانطور که گفتیم برای خرید انواع کامیون صفر کیلومتر و کامیون کارکرده تا سقف ۸ سال ساخت می توانید از سرویس تسهیلات اتوبان استفاده کنید. همچنین می توانید جزئیات دقیق اقساط و شرایط دقیق برای تسهیلات اتوبان را در صفحه تسهیلات اتوبان مطالعه کنید.

نمایشگاه اتوبان برای خرید انواع کامیون نقد و اقساط

قبل از هرکاری می توانید فقط به نمایشگاه اتوبان واقع در شهرک کامیون داران تهران(اسلامشهر) بلوار اصلی، پلاک ۲۴ مراجعه کنید. با کارشناسان اتوبان صحبت کنید، موجودی های نمایشگاه را ببینید و قدم به قدم با توجه به شرایط خودتان، کامیون را خریداری کنید. در تمامی مراحل، ما همراه شما خواهیم بود.

ارتباط با کارشناسان اتوبان برای خرید نقد و اقساط انواع کامیون

اگر شرایط حضور در شهرک کامیون داران و نمایشگاه اتوبان را ندارید، می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۴۵ و یا ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۴۰ تماس بگیرید و مستقیما با کارشناسان مجموعه صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *