۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
Freightliner eCascadia 1

فرایت لاینر کاسکادیا برقی Freightliner eCascadia

فرایت لاینر (فریت لاینر Freightliner) نامی پر آوازه و قدیمی در زمینه‌ی تولید انواع خودروهای سنگین در آمریکاست. این شرکت در سال ۱۹۲۹ میلادی تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر پورتلند ایالات متحده‌ی آمریکا قرار دارد. این برند در حال حاضر به همراه وسترن استار و دیترویت دیزل از زیر مجموعه‌های گروه معظم دایملر تراکس آمریکای شمالی (مرسدس بنز) محسوب می‌شود. در این مطلب به کاسکادیا فرایت لاینر برقی پرداختیم.

کاسکادیا

کاسکادیا الکتریکی از آخرین تکنولوژی‌های روز و تجهیزات ایمنی بهره‌مند است. این کشنده بر پلتفرم مدل موفق کشنده کاسکادیا دیزل شکل گرفته. طراحی دماغه‌های ماشین به شکلی هست که بیشترین کاهش ضریب آئرودینامیک را ممکن ساخته.

آئرودینامیک فرایت لاینر

خصوصیات فرایت لاینر کاسکادیا برقی

این خودروی سنگین دارای ۴۷۰ اسب بخار قدرت می‌باشد و بعد از شارژ کامل توانایی پیمایش مسیر حدود ۴۰۰ کیلومتری را دارد. بد نیست بدانید برای شارژ شدن ۸۰ درصدی مجدد باتری‌هایش فقط نیاز به ۹۰ دقیقه صرف زمان است.

رقیب این خودروی سنگین در بازار آمریکا، تسلا سِمی (Tesla Semi) می‌باشد. البته این خودروی سنگین قابلیت پیمایش مسیر حدود ۸۰۰ کیلومتر را با یکبار شارژ کامل دارد که بسیار برتر از فرایت لاینر می‌باشد. تسلا سِمی با ۳۰ دقیقه شارژ در استیشن مخصوص خود، قادر به طی مسافت ۶۴۰ کیلومتر می‌باشد. ولی به لحاظ کارایی و قیمت فاصله‌ی زیادی با تولید فرایت لاینر دارد.

تسلا سمی semi tesla ایکاسکادیا

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

جهت دریافت لیزینگ کلیک کنید

https://otobantruck.com/leasing

1 یک پینگ

  1. پینگ بک: آشنائی با کشنده‌ی هیدروژنی HGV ساخت انگلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *