۱۵ مهر ۱۴۰۳
مسابقه دود کنده

دود و کنده! مسابقه اسکانیایی تیتان دیزل

مراسم تجلیل از برندگان مسابقه دود و کنده برگزار شد. با اتوبان همراه باشید تا به جزئیات این رویداد بپردازیم.

۲۶ دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که شرکت تیتان دیزل از مسابقه جدید خود تحت عنوان “دود و کنده” مسابقه‌ای برای پیدا کردن قدیمی‌ترین اسکانیاها در ایران، رو نمایی کرد. هدف این مسابقه شناسایی قدیمی ترین اسکانیا های در حال تردد جاده های کشور بود.

شرایط شرکت در این مسابقه دنبال کردن صفحه اینستاگرام تیتان دیزل و ارسال عکس و مشخصات اسکانیای قدیمی به تیتان دیزل بود. همچنین باید عکس اسکانیا را در صفحه اینستاگرام مالک منتشر میشد و مالک محترم باید در نرم افزار تیتانیوم ثبت نام میکرد.

و اما مراسم دود و کنده ۱۴۰۳!

به نقل از مجله خودرو سنگین اتوبان در روز ۱۶ تیر سال ۱۴۰۳ مراسم دود و کنده برای تجلیل از برندگان این مسابقه در سالن آمفی تئاتر شرکت ماموت به میزبانی تیتان دیزل برگزار شد.

مراسم با سخنرانی و حضور مدیران تیتان دیزل شروع شد و با نشان دادن تصاویر اسکانیا های قدیمی که از اسکانیا های قدیمی جاده های ایران ادامه یافت.

پس از نشان دادن تصاویر اسکانیا های قدیمی با ذکر نام و تشویق حضار به برندگان مسابقه دود و کنده هدیه نقدی به همراه لوح تقدیر از سمت مجموعه تیتان دیزل اهدا شد.

بخش جذاب مراسم دود و کنده، تور بازدید از خط تولید انواع خودرو های سبک و سنگین تولیدی شرکت معظم ماموت یا زیرمجموعه های آن بود. که تمامی شرکت کنندگان در این مراسم توانستند از بخش اول یعنی نحوه تولید تا بخش آخر یعنی بازرسی قبل از تحویل خودرو یا PDI را تماشا کنند.

بخش آخر تست درایو یا همان رانندگی با خودرو های سنگین بود. کشنده های اسکانیا R500 نیوفیس، پیلسان ۴۸۰ اتوماتیک و همچنین کامیون اسکانیا قدیمی L80 111 خودرو های سنگینی بودند که تیتان دیزل برای تست درایو شرکت کنندگان در نظر گرفته بود.

اسکانیا ۱۱۱ در میانه سالهای دهه هفتاد میلادی به بازار ارائه شد و تا دهه هشتاد بروی خط تولید قرار داشت. تعداد زیادی از این کامیونها نیز در همان سالها وارد کشورمان شدند. که مخصوصا در سالهای جنگ تحمیلی خدمت رسانی گسترده ای را به نیروهای ایرانی درگیر جنگ با عراق، داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *