۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نمایشگاه ماشین اصفهان 1402

گزارش تصویری اتوبان از نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه با حضور بیش از ۲۰ شرکت داخلی، در محل جدید نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد. با گزارش تصویری اتوبان از این رویداد خودرویی همراه باشید.

شرکتهای گروه ماموت (از جمله پیلسان و آتین دیزل)، مدیران خودرو (با برندهای اکستریم، فونیکس و ام وی ام)، کرمان خودرو، گروه بهمن، شایان دیزل (برند تجاری دافران)، کامل دیزل، ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، آرین موتور، آرین دیزل، نیکران موتور، آریا دیزل سانیار (تیگارد موتور) در این رویداد شرکت داشتند.

غرفه پیلسان در نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲

غرفه پیلسان نمایشگاه خودرو اصفهان
نمای غرفه ی پیلسان در نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲

شرکت پیلسان در غرفه اش دو مدل کشنده C7H 480 با رنگهای مختلف و بدنه های کاور شده قرار داده بود. یکی از کشنده های شرکت داده شده در این رویداد، دارای تودوزی زرد رنگ جذابی بود که میتواند نوید دهنده ی تولیدات آینده آپشنال شرکت و تریم داخلی مبتنی بر استفاده از چرم و جیر باشد. دیگر محصول پیلسان، کمپرسی C7H 440 در انتهای غرفه خودنمایی میکرد. طبق نظرسنجی انجام شده ی پیج اتوبان، این کمپرسی محبوب ترین کمپرسی ارائه شده در این نمایشگاه بود.

از نکات جذاب این غرفه میتوان به وجود مجموعه کامل موتور سینوتراک و گیربکس اتوماتیک ZF و نورپردازی متفاوت محصولات از زاویه ی پایین اشاره کرد که باعث میشد در گرفتن تصاویر، جزئیات و جذابیت مدل بیشتر و بهتر ثبت شود.

غرفه کامل دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان

kamel p9 560
کشنده کامل دیزل

در غرفه ی کامل دیزل، دو مدل مشکی و سفید رنگ کشنده های XCMG هانوان P560 یا همان کشنده کامل P9 قرار گرفته بودند. نمونه ی سفید رنگ ساده و نمونه ی مشکی دارای تزئینات متفاوت و نورپردازی خاص بود. این دو کشنده از معدود محصولاتی بودند که تمام وقت دربهایشان به روی بازدیدکنندگان باز بود. دو در طرف ورودی این کشنده ها، راه پله ای مستحکم قرار گرفته بود که کار ورود و خروج بازدیدکنندگان را تسهیل میکرد.

غرفه گروه بهمن در نمایشگاه اصفهان

bahman otoban
غرفه بهمن دیزل و کشنده فاو JP6-480

غرفه ی این شرکت در نمایشگاه خودرو اصفهان به نوعی بزرگترین غرفه ی نمایشگاه محسوب میشد. طیف گسترده ای از محصولات سبک و سنگین این خودروساز در غرفه قرار گرفته بودند. پر بازدید ترین گزینه ی داخل محوطه ی بهمن دیزل، مربوط به کشنده ی جذاب بایک X9 560 این شرکت بود. هرچند اطلاعات زیادی از سوی مسئولین غرفه در مورد این کشنده هم داده نمیشد، اما احتمالا میتوان در سال ۱۴۰۳ شاهد فروش و عرضه ی این کشنده ی جذاب و پر آپشن از سوی بهمن دیزل باشیم. از دیگر محصولات ارائه شده میتوان به کشنده امپاور BD500 و کامیون کمپرسی تک امپاور BD300 اشاره کرد. برای دیدن قیمت روز کشنده فوتون امپاور BD 500 میتوانید اینجا را بخوانید.

غرفه شایان دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان

ezgif 2 923e2a81ff
کامیونت برقی دافران شایان دیزل

غرفه ی شایان دیزل، یکی دیگر از غرفه های پر بازدید نمایشگاه خودرو اصفهان بود. چرا که در روز دوم برگزاری، مسئولان غرفه اقدام به رونمایی پرسر و صدای اولین کامیونت برقی کشور تحت عنوان کامیونت دافران L2EV را کردند. این کامیونت هم مثل دیگر ساخته های دافران، ساخت کمپانی چنگ لانگ چین میباشد. این کامیونت ۶تُن دارای یک موتور برقی قرار گرفته در کنار دیفرانسیل عقب می باشد و دو طرف شاسی با باکسهای باتری پر شده است که کامیونت برقی دافران را طبق اعلام سازنده قادر به پیمایش ۲۵۰ کیلومتری با هر بار شارژ میکند.

از دیگر گزینه های جالب در این غرفه میتوان به حضور کشنده دماغدار دافران T7، کشنده دافران H7 فیس جدید و کامیون دافران H7C 380 اشاره کرد. شما میتوانید از این طریق وارد قسمت مشاهده ی مشخصات فنی محصولات دافران شوید.

4 پینگ

  1. پینگ بک: پیلسان C9 (سیتراک) محصول جدید پیلسان | مجله خودرو اتوبان

  2. پینگ بک: کامیونت برقی دافران L2EV | مجله خودروی سنگین | اتوبان

  3. پینگ بک: ولوو FH برقی،کشنده سال 2024! | مجله خودروی سنگین | اتوبان

  4. پینگ بک: کیا خودروی سال 2024 در جهان؛ جوایز جهانی خودرو 2024 اعلام شد! | مجله خودروی سنگین | اتوبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *