۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایسوزو دست دوم فروشی / خرید و فروش ایسوزو دست دوم

ایسوزو به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده خودرو‌های باری شناخته می‌شود. طراحی زیبا و مدرن در کنار کیفیت و کارایی بالا، محصولات این شرکت ژاپنی را به پر فروش‌ترین نوع کامیون در بازار ایران تبدیل کرده است. همچنین این خودرو‌های سنگین در داخل ایران مونتاژ می‌شوند و از نظر سرعت هم چیزی کمتر از رقبا ندارند. علاوه بر این‌ها، مقاومت نسبتا بالای قطعات در برابر فرسوده شدن و طول عمر زیاد، باعث استقبال بیشتر رانندگان از بازار فروش ایسوزو دست دوم شده است. پس اگر قصد خرید یا فروش این محصول را دارید، توصیه می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

image1

معرفی محصولات ایسوزو


اجازه دهید ابتدا به معرفی اجمالی محصولات این شرکت بپردازیم. امروزه انواع مختلفی از خودروهای این شرکت در کشور ما مونتاژ و تولید می‌شوند که بر اساس نیاز‌های مختلف در حمل و نقل باری کشور مورد استفاده قرار می گیرند:

  1. کامیونت ایسوزو ۵ تن

این کامیونت با نام NMR85E، کوچک‌ترین نوع از ایسوزو‌های موجود در ایران است. این عضو کوچک، شاسی نردبانی با طول نسبتا کمی دارد و با ۲.۵ تن وزن و موتور ۴ سیلندر با حجم ۲۹۹۹ سی سی مجهز به توربرو شارژر و اینترکولر، گزینه ی مناسبی برای حمل بار درون شهری می‌باشد. طراحی داخلی این خودرو به گونه‌ای است که راننده زاویه دید مناسبی نسبت به جاده داشته باشد. همچنین اگزوز این خودرو سنگین مجهز به کاتالیست و فیلتر ذرات دود دیزل است که باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود. داشتن استاندارد آلایندگی اروپا (یورو ۴) ، باک با ظرفیت ۷۵ لیتر، فرمان هیدرولیک و کولر از جمله امکانات آن می‌باشد. این کامیونت توانسته است در آخرین ارزیابی کیفی انجام شده در شهریور ۹۹، هر پنج ستاره ممکن را بدست آورد و عنوان با کیفیت‌ترین کامیون دیزلی کشور را از آن خود کند.

ایسوزو 5تن
  1. کامیونت ایسوزو ۶ تن

این مدل با نام NPR75K کمی بزرگتر از مدل ۵ تنی و دارای وزن ۶ تن است. از مشخصات آن می‌توان به موتور ۴ سیلندر با حجم ۵۱۹۳ سی سی و باک با حجم ۱۰۰ لیتر اشاره کرد. علاوه بر امکانات موجود در مدل ۵ تنی، مدل ۶ تنی مجهز به قفل مرکزی، شیشه بالابر برقی و طراحی مناسب است که باعث راحتی در سوار و پیاده شدن می‌شود.

ایسوزو 6تن
  1. کامیونت ایسوزو ۸ تنی

NPR75M کامیونتی با وزن ۸.۴ تن و با موتور چهار سلندر و حجم ۵۱۹۳ سی سی، مناسب جابجایی بار‌های بزرگتر در مسافت‌های بیشتر است. NPR75M تمام امکانات مدل‌های قبلی را دارد و تنها عیب آن، نداشتن جای خواب برای راننده در مسافت‌های طولانی است.

  1. کامیون ایسوزو ۱۸ تنی

و بالاخره یکی از اعضای بزرگ این خانواده، یک غول ۱۸ تنی با گیربکس ۹ سرعته و موتوری با توان ۱۳۰۰ اسب بخار است. این مدل با نام ایسوزو FVR برای کاربری‌های باری، مسقف، آتش نشانی، زباله پرس کن، یخچالدار و تانکر آب ساخته شده است. طراحی خوب و زیبا در کنار قیمتی مقرون به صرفه در مقایسه با رقبای اروپایی، باعث شده است تا FVR جایگاه مناسبی در ناوگان حمل بار کشور پیدا کند. موتور آن دارای ۴ سیلندر با حجم ۷۷۹۰ سی سی است و علاوه بر امکانات مدل‌های قبلی، مجهز به کیسه هوای سرنشینان و اتاق استراحت نیز هست.

ایسوزو 18تنی

چرا ایسوزو دست دوم؟


اگر شما قصد سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل باری کشور را دارید، اما می‌خواهید هزینه کمتری نسبت به خرید یک کامیون نو بپردازید، باید گفت که خرید ایسوزو دست دوم گزینه مناسب‌تری نسبت به سایر خودرو‌های سنگین است. همچنین اقبال رانندگان به انتخاب نوع دسته دوم این محصولات، یک مزیت برای خریداران است. زیرا اگر به هر دلیلی تصمیم به فروش خودرو خود داشته باشند، شانس بیشتری در پیدا کردن مشتری برای خودرو سنگین خود خواهند داشت. همین امر موجب شده است که رانندگان تمایل بیشتری به خرید ایسوزو نسبت به سایر برند‌های دیگر از خود نشان دهند. کافی است سری به بازار فروش کامیون‌های دست دوم بزنید. با جستوجوی عباراتی چون ایسوزو دست دوم دیوار یا ایسوزو دست دوم شیپور، متوجه خواهید شد ایسوزو دست دوم فروشی، سهم بسیار زیادی از این بازار را در اختیار خود دارد. در ادامه به بررسی دلایلی که باعث شده است رانندگان به دنبال ایسوزو دست دوم فروشی باشند می‌پردازیم:

مهمترین عاملی که باعث استقبال گرم رانندگان خودرو‌های سنگین از بازار ایسوزو دست دوم شده است، مقاومت بالای قطعات این غول ژاپنی در برابر استهلاک است. این محصولات عمر مفید و کارایی بیشتری نسبت به سایر هم سن و سالان خود دارند و توانسته‌اند نظر مشتریان بازار دست دوم را بیشتر به خود جلب کنند.

محصولات شرکت ایسوزو از آزمون کیفیت، سربلند بیرون آمدند و توانستند در آخرین آزمون بررسی کیفیت که توسط شرکت بازرسی و کیفیت ایران انجام گرفت، چهار ستاره از پنج ستاره ممکن را به دست آوردند و از این نظر جزو باکیفیت‌ترین خودرو‌های سنگین کشور شناخته شوند.

علاوه بر طول عمر بالا، تنوع در محصولات نیز یکی دیگر از عوامل رونق خرید و فروش ایسوزو دست دوم است. ایسوزوها در چهار مدل ۵ تن، ۶ تن، ۸ تن و ۱۸ تن، تولید و مونتاژ می‌شوند که هر کدام با توجه به نوع بار و مسافت مورد نظر، مورد انتخاب راننده قرار می‌گیرد. این تنوع همچنین باعث شده است در صورتی که رانندگان قصد تغییر و افزایش حجم بار‌های خود را داشته باشند، به سراغ تعویض خورو باری خود با مدل دیگری از همین برند بروند؛ همین امر، خرید و فروش ایسوزو دست دوم را افزایش داده است.

ایسوزو دست دوم


خودرو‌های دسته دوم به دلیل طول عمر زیاد، همواره در معرض خراب شدن قطعات هستند و به دلیل استفاده طولانی، نیاز به تعویض قطعه پیدا می‌کنند. به همین دلیل، یکی از فاکتور‌های مهم و مورد توجه خریداران ماشین‌های کارکرده، دسترسی آسان و بدون دردسر به خدمات پس از فروش و قطعات این خودرو‌ها است. خوشبختانه قطعات و لوازم جانبی خودرو‌های باری ایسوزو به راحتی در کشور ما پیدا می‌شوند و خریداران این محصول از این حیث اطمینان بیشتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *