۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشنده اسکانیا G410 | مشخصات فنی کشنده G410

لوگو کشنده

کشنده اسکانیا G410 | مشخصات فنی کشنده G410

صحبت کامیون که به میان میاد، کمتر کسی هست که از اسکانیا نام نبرد و به یاد کامیون اسکانیا نیافتد. همیشه بین تمام کامیون‌ها و کشنده‌های پرقدرت که در ظاهر خشن و قوی به‌نظر می‌رسند، در کنار ولوو، بنز و ماک، اسکانیا جایگاه خودش را داشته و دارد. طراحی و ساخت سوئد یکی از امتیازات مهم این کامیون است که آن را در کنار ولوو به یکی از خوش‌ساخت‌ترین کامیون‌ها و کشنده‌های موجود در بازار ایران و دیگر کشورها تبدیل کرده است. کشنده اسکانیا G410

طراحی شیک و راحت و رنگ‌بندی متنوع اسکانیا آن را به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل کرده است که مشتریان بسیاری را جذب می‌کند. ما کامیون‌هایی می‌سازیم که مشاغل و حرفه‌ها را با حضور قدرتمند خود می‌سازند. موضوع فقط منوط به عملکرد، قابلیت، اطمینان و صرفه اقتصادی نیست؛ بلکه موضوع مرتبط با دانش و علم به کار گرفته شده در حوزۀ ساخت و تولید این محصولات فوق قدرتمند است.

مانند دیگر کامیون‌ها دسته‌بندی متفاوت و متنوعی دارد که شامل سری‌ها R, L, P, S و سری G است. در این جا قصد داریم به یکی از مدل‌های سری G یعنی کشندۀ G 410 و کامیون اسکانیا g410 بپردازیم. با ما همراه باشید.

اسکانیا، کشندۀ سری G

ما در شرکت اسکانیا به منظور افزایش سودآوری و بهره‌وری شما، تولیدات و محصولاتی را ارائه می‌نماییم که در عین کاهش هزینه‌های عملیاتی در عرصه‌های مختلف، راحتی و ایمنی در کار را برای راننده افزایش داده و بهره‌وری زمان را نیز بالا می‌بریم.

مجموعۀ کامیون‌های اسکانیا سری G ترکیبی متمایز و برجسته از راحتی و ظرافت را در داخل و خارج این کشنده‌ها برای شما به‌ارمغان می‌آورد. آپشن‌های مختلف در این کشنده به همراه کابین جادار، مناسب و راحت آن و قابلیت رانندگی و دید بالا و تسلط آن بر جاده، همه از مزایای این کشندۀ پرطرفدار است. قابلیت‌های این سری از کامیون‌ها و کشنده‌های اسکانیا باعث شده تا آنها را مناسب رانندگی و کار در شرایط مختلف و در موقعیت‌های مختلف نماید. چند نمونه از ویژگی‌های سری G را بررسی می‌نماییم:

  • بهبود دید

یکی از ویژگی‌های مهم این سری(کشنده اسکانیا G410) بهبود دید است. با تمهیداتی دید بهتر و وسیع‌تری از داخل کابین ایجاد شده است؛ موقعیت جدید صندلی راننده، پایین آمدن پنجره جانبی، طراحی جدید ستون‌های باریک و سطح شیشه‌ای بزرگتر، همچنین پایین قرار گرفتن داشبورد، همه دید بهتر و کامل‌تری را رو به جلو پیش روی راننده نهاده است.

  • فضای نگهداری و ذخیره

در داخل کابین کشنده اسکانیا G410 فضای مناسب جهت نگهداری و ذخیره‌سازی تمامی ملزوات وجود داشته و به‌ راحتی این امکان را فراهم می‌آورد تا هر چیزی در عین نظم و دسته‌بندی به‌راحتی در دسترس قرار گیرد.

اسکانیا G410 | مشخصات فنی کشنده G410
  • فضای استراحت

کابین این کشنده‌ G410 به گونه‌ای طراحی شده است که در صورت نیاز راننده می‌تواند به آسودگی در آن استراحت کرده و یا بخوابد و از فضای راحت داخل کابین برای تجدید قوا بهره ببرد.

  • بهبود سوخت و موتور

تمام موتورهای این سری با استاندارد یورو ۶ به راحتی می‌توانند به‌طور کامل از سوخت بیودیزل استفاده کنند و موتور ۶ سیلندر با ۴۱۰ اسب بخار قدرت، کاهش مصرف سوخت را تا ۲% ممکن می‌سازد.

مشخصات فنی کشنده اسکانیا G410

  • کامیون‌های سری G یکی از سرسخت‌ترین کامیون‌های اسکانیا هستند که برای شرایط خاص و محیط‌های خاص کاری مناسب بوده و به کار می‌آیند. این سری دارای ۶ سیلندر بوده (حجم ۹ لیتر) و یا در برخی از انواع دارای ۸ سیلندر (حجم ۱۳ لیتر) هستند.
  • شاسی سری G دارای ۲ یا ۳ محور بوده و مناسب برای انواع مصارف از جمله کامیون و کشنده است. کشندۀ ۴۱۰ دارای ۱۲ دنده جلو به علاوه ۲ دنده عقب و ۲ دنده کرال و گیربکس مدل GRS905R است.
  • موتور پر قدرت ۴۱۰ اسب بخار / ۳۰۲ کیلو وات در ۱۹۰۰ دور در دقیقه و همچنین گشتاور ۲۰۵۰ نیوتن‌متر در ۱۳۵۰-۱۳۰۰ دور در دقیقه
  • سیستم Scania Opticruise یک سیستم تجهیز شده در خود شرکت اسکانیا است که با استفاده از گیربکس استاندارد تعویض دنده را به شکل اتوماتیک انجام می‌دهد. تنها قطعه منحصربه‌فرد روی گیربکس یک روکش گیربکس مخصوص است که استوانه‌های جابه‌جایی پنوماتیک و سنسورهای موقعیت را هماهنگ ساخته و متحد می‌کند.
  • در این‌سری، نسبت دندۀ محور عقب ۸/۳ است که عموماً این رقم در کامیون‌های دیگر تا ۵۵/۳ مرسوم است. این میزان نشان دهندۀ قدرت یدک کشیدن و همچنین صرفه‌جویی در مصرف سوخت است که به طور خاص در برخی موارد حمل بارهای بسیار سنگین یا یدک‌کش‌های پرقدرت ممکن است تا ۱۰/۴ مناسب‌تر باشد.

قدرت پیشرانه کشنده اسکانیا G410

نوع موتور: DC13 140

قدرت در دور در دقیقه: ۴۱۰ اسب بخار/۳۰۲ کیلو وات در ۱۹۰۰ دور در دقیقه

گشتاور در دور در دقیقه: ۲۰۵۰ نیوتن متر در ۱۰۰۰-۱۳۵۰ دور در دقیقه

نوع گیربکس : GRS905R

تعداد دنده: ۱۲ جلو + ۲ کرال + ۲ عقب

نسبت دنده محور عقب: ۸/۳

سیستم کروز کنترل: دارد

مشخصات شاسی کشنده اسکانیا G410

ارتفاع شاسی: بلند

فاصله محور: ۵۱۵۰ میلی‌متر

ظرفیت سوخت: دو مخزن چپ و راست هر کدام ۵۰۰ لیتر

سیستم تعلیق: جلو فنر برگی + عقب فنر بادی

سیستم و سنسور کنترل در سراشیبی: دارد

باتری: ۱۸۰ آمپر ساعت (Ah)

دینام: ۱۰۰ آمپر (A)

لامپ چراغ جلو: H7

ترمز چرخ: دیسکی + EBS / ABS

ترمز کمکی: ریتاردر (بازدارنده) ۴۱۰۰ نیوتن متر و ۵۰۰ کیلو وات

شیر کنترل دستی تریلر: دارد

ترمز اگزوز: ۲۵۶ کیلو وات در ۲۴۰۰ دور در دقیقه

ابعاد تایر و لاستیک جلو و عقب: ۳۱۵

کابین و اتاق کشنده اسکانیا G410

اتاق کشنده اسکانیا G410 از نوع سقف بلند است و با داشتن دو تخت‌خواب، سیستم تنظیم اتوماتیک صندلی راننده، تاخوگراف و تهویه مناسب، آفتابگیر در بیرون و داخل، گرمکن آیینه‌ها و تنظیم برقی آیینه‌ها و تنظیم زاویه فرمان و داشتن دیگر تجهیزات ویژه یکی از کارآمدترین و راحت‌ترین اتاق‌های کامیون و کشنده است.

مشخصات تکمیلی کشنده اسکانیا G410

پیکربندی چرخ: ۴×۶

طول کشنده: ۵/۵۹۵ سانتی‌متر

عرض کشنده: ۲۵۵ سانتی‌متر

وزن خالص کشنده: ۲۹۵۰۰ کیلوگرم

وزن خالص تریلی: ۶۰۰۰۰ کیلوگرم

فاصله محورها: ۳۷۰ سانتی‌متر

ظرفیت محور جلو: ۷۵۰۰

ظرفیت محور عقب: ۱۱۵۰۰

وزن تایرها: ۹۰۵۰ کیلوگرم

کلام آخر

کامیون‌ها و کشنده‌های سری G و از جمله G 410 یکی از محصولات و تولیدات متفاوت شرکت اسکانیا هستند که از بقیه محصولات متمایز بوده و تطبیق‌پذیری بالایی با هر شرایط و محیطی داشته و تجربۀ برخورداری از یک رانندگی راحت، مطمئن و ایمن را پیش روی شما قرار می‌دهند. برای کسب اطلاعات درباره‌ی شرایط فروش اقساطی کشنده اسکانیا g410 می‌توانید از سایت ما بازدید داشته باشید.

1 یک پینگ

  1. پینگ بک: کشنده اسکانیا R560 | مشخصات و قیمت کشنده R560 | اتوبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *