۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمپرسی ده چرخ دست دوم

فروش کمپرسی ده چرخ دست دوم برای افرادی که به دنبال خرید خودروهای سنگین هستند، یک گزینه مناسب است. در این مقاله با خرید و فروش کمپرسی ده چرخ دست دوم و نکاتی که هنگام خرید آن باید مورد توجه قرار دهیم، بیشتر آشنا می شویم. بدیهی است با توجه به نکات لازم در خرید و فروش کمپرسی ده چرخ دست دوم، می‌توان بهترین و مناسب‌ترین خودروی سنگین را خریداری نمود.

image1 9

کمپرسی ده چرخ دست دوم

کمپرسی ده چرخ نوعی کامیون اتاق دار است که تخلیه بار را با استفاده از دستگاه کمپرس انجام می‌دهد و روی ده چرخ استوار است. کمپرسی ده چرخ جزء خودروهای سنگین محسوب می‌شود و برای باربری، استفاده بیشتری دارد. بارهایی که برای مصالح ساختمانی استفاده می‌شوند مانند شن، ماسه و یا خروج مخروبه‌ها از ساختمان‌های تخریب شده می‌تواند با استفاده از کمپرسی ده چرخ انجام شود؛ این موارد، با وجود یک اهرم بار به راحتی تخلیه می‌شوند.

در واقع جک اهرم، قسمت بار را سر و ته می‌کند و بار به راحتی تخلیه می‌شود. اهرم جک در قسمت باربری این خودروی سنگین قرار دارد. سوخت این خودروی سنگین معمولا گازوئیل است. برای خرید و فروش کمپرسی ده چرخ دست دوم نیاز به بررسی برخی موارد است که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نکات مهم در خرید و فروش کمپرسی ده چرخ دست دوم

با توجه به افزایش قیمت خودرو به ویژه خودروهای سنگین، خریداران خودروهای سنگین از خودروهای دست دوم استقبال بیشتری می‌کنند. خودروی کمپرسی ده چرخ نیز جزء خودروهایی است که مدل دست دوم آن می‌تواند برای افرادی که تمایل به خرید آن دارند، انتخاب مناسبی باشد. اما بهتر است برای خرید و فروش کمپرسی ده چرخ دست دوم نکاتی را مد نظر قرار دهید تا مناسب‌ترین خودرو را خریداری نمایید.

توصیه می‌شود برای خرید و فروش کمپرسی ده چرخ دست دوم، به موتور آن و میزان قدرت موتور توجه داشته باشید. بنابراین باید از سلامت موتور کمپرسی ده چرخ دست دوم اطمینان حاصل نمایید. خودروهایی که موتورشان سوخته باشد ممکن است هزینه بالایی برای تعمیرات نیاز داشته باشند و پس از خرید، شما را دچار دردسرهای بعدی کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود به موتور خودروی سنگین و سلامت بودن آن بیشتر دقت نمایید.

پس از بررسی موتور خودرو، گیربکس و سیستم ترمز آن را مورد بررسی قرار دهید. عیوب مروبط به گیربکس و ترمز باید مشخص شود. میزان کیلومتری که کمپرسی ده چرخ دست دوم کار کرده است نیز باید مورد توجه قرار گیرد. به لاستیک‌های کمپرسی ده چرخ نیز توجه داشته باشید و از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنید. پس از بررسی این موارد، اطمینان حاصل کنید که خودرو دارای بیمه نامه معتبر باشد. بنابراین بیمه نامه کمپرسی ده چرخ و مدت زمانی که از سر رسید آن باقی مانده نیز در خرید و فروش کمپرسی ده چرخ دست دوم حائز اهمیت است؛ به طوری که می‌تواند خریدار را تا مدتی از مسائل بیمه‌ای خودرو، آسوده خاطر کند.

برای خرید و فروش کمپرسی ده چرخ دست دوم بهتر است این موارد را مورد توجه قرار دهید تا خودروی بهتری را خریداری نمایید. اگر خودرو دارای عیوب فنی باشد بهتر است با یک کارشناس مشورت نمایید و از نظرات کارشناسی شده استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که عیوب فنی و مشکلاتی که ممکن است در آینده با آن مواجه شوید برای شما آشکار شود و شما را دچار هزینه‌ها و خسارات بعدی نکند. با بررسی کارشناسی می‌توانید یک کمپرسی ده چرخ دست دوم با کمترین معایب را خریداری نمایید. در ادامه ظرفیت کمپرسی با طول و عرض و ارتفاع معرفی شده است تا اطلاعات بیشتری در مورد گنجایش کمپرسی‌ها به دست آورید.

کمپرسی ده چرخ

ظرفیت کامیون کمپرسی ده چرخ

کمپرسی ده چرخ با ظرفیت‌های گوناگون تولید می‌شود. ۵ تن، ۶ تن، ۸ تن و ۱۸ تن از ظرفیت‌های مختلف کمپرسی هستند.

  • کمپرسی‌های ۵ تن با طول ۳۲۰۰ و عرض ۱۹۰۰ ساخته شده‌اند. ارتفاع آن نیز ۱۹۰۰ تا ۲۱۰۰ است.
  • کمپرسی‌های ۶ تن با طول ۵۲۰۰ و عرض ۲۲۸۰ ساخته شده‌اند. ارتفاع کمپرسی ۶ تن ۲۲۰۰ تا ۲۷۰۰ است.
  • کمپرسی‌های ۸ تن با طول ۶۱۰۰ و عرض ۲۲۸۰ ساخته شده‌اند. ارتفاع کمپرسی ۸ تن ۲۲۰۰ تا ۲۷۰۰ است.

ظرفیت کمپرسی باید با توجه به نوع باری که حمل و نقل می‌شود، انتخاب شود تا کارایی لازم را داشته باشد.

جک این نوع کمپرسی‌ها به صورت بازویی و یا آنتی است. کمپرسی‌ها می‌توانند شامل تجهیزاتی مانند جعبه ابزار و… نیز بشوند. ورق‌هایی که برای کمپرسی استفاده می شوند از ۴ میل تا ۶ میل هستند. این موارد را نیز می‌توانید هنگام خرید و فروش کمپرسی‌های ده چرخ دست دوم مورد بررسی قرار دهید و به جزئیات توجه نمایید. به ضخامت دیواره‌ها و کف اتاقک کمپرسی دقت داشته باشید. اما در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید کمپرسی را تعویض کنید و به طور سفارشی آن را بسازید. در مواردی که کمپرسی به صورت سفارشی ساخته می‌شود، مشتری می‌تواند نوع کمپرسی را با توجه به نیاز خود به صورت بازویی یا آنتی سفارش دهد.

با توجه به موارد ذکر شده، می‌توانید با دید بازتری اقدام به خرید و فروش کمپرسی ده چرخ دست دوم نمایید و در صورت نیاز به تعمیرات و تغییرات در کمپرسی ده چرخ، برآورد منطقی‌تری از هزینه‌های لازم داشته باشید. نوع کاربری را مورد توجه قرار دهید و با توجه به نوع بار، خرید خود را انجام دهید.

کامیون ده چرخ

جمع بندی و نتیجه گیری


با خرید کمپرسی ده چرخ دست دوم می‌توانید خودروی مورد نظر خود را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید و یک خودروی مناسب برای حمل و نقل بار بخرید. با این کار در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهید کرد و بهترین کمپرسی دست دوم را خریداری خواهید کرد. در پایان بهتر است به سال ساخت خودرو نیز توجه داشته باشید و حتی الامکان اقدام به خرید مدل‌های جدیدتر کمپرسی ده چرخ دست دوم نمایید. به صورت معمول، مدل‌های جدیدتر، دچار استهلاک کمتری شده‌اند و عمر مفید بیشتری نیز خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *