۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بنز جی کلاس برقی

مرسدس بنز جی کلاس برقی ۲۰۲۵ | بررسی تمام چیز هایی که از این آفرودر قدرتمند می دانیم.

در این مقاله به معرفی خودروی جدید شرکت بنز یعنی بنز جی کلاس برقی می پردازیم.

در حال حاضر شرکت بنز فقط مدل مفهومی بنز جی کلاس برقی را نشان داده که نشان از تولید این محصول در آینده نه چندان دور است. مرسدس بنز جی کلاس تماما برقی هماننده تمامی خودرو های سری جی کلاس از سبک باکس(جعبه ای) در طراحی خود بهره می برد. شرکت مرسدس بنز در مورد این محصوص جدید خود می گوید:”مرسدس بنز جی کلاس برقی یک خودرو فوق العاده توانمند در تمام زمین خواهد بود.”

در طی دهه های گذشته حتی قبل از اینکه مرسدس بنز جی کلاس نماد ثروت و دارایی در میان سلبریتی ها و افراد شناخته شده بدل شود، به عنوان یک آفرودر همه فن حریف شناخته و محبوب شد. اکنون با دور شدن از چشم انداز خودرو های بنزینی و محبوب شدن خودرو های تمام برقی، کمپانی بنز در حال تولید یک خودرو متفاوت از سری G Classمی باشد. خودروی مرسدس بنز جی کلاس تماما برقی یا EQG.

بنز جی کلاس الکتریکی قرار است در سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود و انتظار می رود که از چهار موتور الکتریکی(هر موتور برای یک چرخ) بهرمند شود. همراه اتوبان باشید.

بنز جی کلاس برقی در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود؟

از آنجایی که تولید این جی کلاس برقی برای شرکت بنز بسیار مهم است و می تواند برگ جدیدی از این شرکت برای شکست دادن رقبای خود باشد انتظار می رود که در سال ۲۰۲۵ این خودرو تولید شود و ما پیش بینی می کنیم که اولین تولید آن قریب الوقوع است. اگرچه احتمالا سیستم تعلیق و شاسی بنز جی کلاس الکتریکی مشابه مرسدس بنز جی کلاس بنزینی باشد اما باتری ها و موتور ها قطعا جدید می باشند.

بنز جی کلاس برقی
بنز جی کلاس برقی

قیمت بنز جی کلاس الکتریکی

قیمت بنز جی کلاس الکتریکی پیش بینی میشود در حدود ۱۵۰ هزار دلار آمریکا در نمایندگی های شرکت مرسدس بنز با شرایط مختلف پرداخت به فروش برسد.

مشخصات فنی بنز جی کلاس برقی

در طراحی مرسدس بنز جی کلاس الکتریکی قرار است ۴ موتور برقی در نظر گرفته شود که هر موتور به یک چرخ نزدیک باشد و توانایی کنترل هر چرخ به صورت جداگانه را در اختیار راننده قرار دهد و این ایده، عملکرد بنز جی کلاس برقی را چه در آفرود سواری و چه در رانندگی در جاده بهبود می دهد. مرسدس بنز جی کلاس برقی توانایی چرخش ۳۶۰ درجه یا همان G Turn را دارد.

برای بنز جی کلاس الکتریکی یک گیربکس اتوماتیک با قابلیت تعویض دو سرعته در نظر گرفته شده. شاسی بنز جی کلاس برقی همانند بنز جی کلاس بنزینی خواهد بود و یک سیستم تعلیق مستقل مبتنی در جلو که در رانندگی های جاده ای کمک به سزایی می کند.

بنز جی کلاس برقی

مشخصات نمای ظاهری بنز جی کلاس برقی

طبق گفته های شرکت بنز در بنز جی کلاس برقی قرار است از یک جعبه قابل قفل شدن به جای محفظه لاستیک یدکی سنتی که در بنز جی کلاس برقی بود، استفاده شود تا برای ذخیره کابل شارژ و ارائه مقداری فضای ذخیره سازی اضافی به کار گرفته شود. اما بر خلاف گفته ها انتظار می رود بنز همان طراحی همیشگی را حفظ کند و لاستیک زاپاس نصب شده در عقب خودرو را ارائه دهد.

بنز جی کلاس برقی

اطلاعاتی که هنوز در دسترس نیست اما به محض انتشار در این مقاله اضافه میشوند:

  • برد، شارژ و عمر باتری
  • قدرت موتور و اطلاعات فنی بیشتر
  • امکانات جدید
  • ویژگی های ایمنی و پشتیبان راننده
  • پوشش گارانتی و نگهداری

نظر شما راجع به این خودروی تمام برقی جدید کمپانی بنز چیست؟ بنظر شما بنز جی کلاس برقی می تواند کیفیت و قدرت فنی بنز جی کلاس بنزینی و چه بسا بهتر از آن را ارائه کند؟

/مجله خودرو اتوبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *