۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
سهراب حاجی شریف اتوبان

مصاحبه با سهراب حاجی شریف؛ مدیرعامل شرکت اتوبان.

در این مقاله به معرفی خدمات اتوبان در قالب مصاحبه پرداخته ایم.

شرکت دیزل‌ران (اتوبان) یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی ماموت میباشد که در سال ۱۴۰۰ با هدف ایجاد زیرساخت آنلاین به منظور خرید، فروش و کارشناسی خودروهای سنگین و نیمه سنگین به ثبت رسیده است. این شرکت نسخه اولیه پلتفرم آنلاین خود را در اردیبهشت ۱۴۰۱ رونمایی کرد و در حال حاضر با نام تجاری «اتوبان» در بازار فعالیت دارد. در این مطلب به معرفی خدمات شرکت بصورت مصاحبه با مهندس سهراب حاجی شریف پرداخته ایم.

مهندس سهراب حاجی شریف ، مدیر عامل مجموعه اتوبان از مسیر طی شده در طول این سالها برای ارائه خدمات مجموعه اتوبان می گوید: «یکی از دغدغه های جاری مان در گروه صنعتی ماموت، ایجاد بستری آنلاین به منظور خلق تجربه ای متفاوت برای مالکان و رانندگان محترم خودروهای سنگین در زمینه ی خرید، فروش و کارشناسی انواع ماشینهای سنگین و نیمه سنگین بوده است. از این رو پس از بررسی های متعدد در صدد ساخت پلتفرم آنلاین اتوبان برآمدیم.»

اتوبان از سال ۱۴۰۱ با راه اندازی سرویس تسهیلات خرید خودروی سنگین، سعی در ایجاد بستری مناسب برای خرید و فروش راحت تر خودروهای سنگین نموده است.

اتوبان

اتوبان در یک جمله سکویی واحد است برای ارائه ی خدمات خرید، فروش، کارشناسی و تسهیلات خودروهای کار و تجاری (سنگین و نیمه سنگین). مشتری میتواند با خیال راحت صفر تا ۱۰۰ روند خرید یا فروش خود را به کارشناسان اتوبان بسپارد.

سهراب حاجی شریف در ادامه گفت: «در طی ۲ سال اخیر دغدغه ی مجموعه اتوبان، همیشه خلق ارزش برای دارندگان محترم خودروهای تجاری از مهمترین فعالیت های ما بوده است. اتوبان با فراهم کردن خدماتی همچون ارائه تسهیلات برای خرید خودرو سنگین و ایجاد سرویس درج آگهی رایگان کامیون، کشنده و کامیونت  بصورت تخصصی، سهمی  مهم در خدمت رسانی به رانندگان و مالکان محترم خودروهای سنگین دارد.» وی همچین افزود: «اتوبان در صدد است در آینده ی نزدیک با اجرای طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با نو، بعنوان پیشروی نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور باشد.»

پلتفرم آنلاین اتوبان

با مراجعه به وب سایت مجموعه اتوبان به آدرس  https://otobantruck.com ، به عنوان مرجع تخصصی خرید و فروش خودرو سنگین میتوانند از جدیدترین آگهی های خودروهای تجاری مطلع شده و همچنین با مراجعه به قسمت تسهیلات خودرو سنگین از محاسبه گر اقساط لیزینگ اتوبان برای دریافت وام خرید خودرو سنگین استفاده نمایند.

در ادامه مدیرعامل مجموعه اتوبان از ارائه خدمت جدیدی با نام “قیمت روز خودروهای تجاری” در سایت خبر داد. در این خدمت حد بالا، حد پائین و قیمت منصفانه ی بازار وسایل نقلیه سنگین درج میشود. که علاقه مندان به خودروهای سنگین، اعم از رانندگان، خریداران و فروشندگان میتوانند از این خدمت به عنوان مرجع قیمت گذاری خودروهای سنگین استفاده نمایند.

سرویس کارشناسی خودرو سنگین اتوبان یکی دیگر از خدمات این شرکت میباشد. کارشناسی فنی و بدنه خودروهای سنگین اتوبان در حال حاضر در محدوده ی استانهای تهران و البرز قابل ارائه ست و بزودی در سایر استانها نیز عملیاتی خواهد شد. کارشناسی فنی و بدنه خودروهای سنگین اتوبان با استفاده از تجهیزات بروز و کارشناسان باتجربه و آموزش دیده، ارائه میشود.

سرویس خرید و فروش سفارشی نیز آخرین سرویس اتوبان میباشد. در سرویس خرید سفارشی مشتریان میتوانند خودروی کارشناسی شده و مطمئن را در زمانی کوتاه و با قیمت مناسب به همراه امکان دریافت وام، به کمک کارشناسان اتوبان دریافت کنند. سرویس فروش سفارشی نیز به فروش خودروی مشتری در زمانی کوتاه و با قیمت مناسب میپردازد. در این روش نیازی به آگهی کردن  و پاسخگویی تماس از سوی فروشنده نیست و تمامی مراحل توسط کارشناسان اتوبان انجام میشود.

آقای مهندس حاجی شریف در انتها از همراهی و اطمینان رانندگان در طی این سالها و همچنین اعتماد سایر همکاران به مجموعه اتوبان ، تقدیر و تشکر نمود.

3 دیدگاه

    1. مازیار خاموشی (نویسنده) پاسخ

      سلام جناب آقای/سرکار خانم شریعتی زاده.
      اتوبان یا همان otoban or otobantruck. برند تجاری دیزل ران. با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *