۶ مرداد ۱۴۰۳

نمای داخلی کامیونت فوسو

در سال‌های اخیر شاهد طراحی­های جالب در صنعت حمل ­­و ­نقل بوده­ایم و جدیدترین نسل ماشین­های سنگین فوسو، مثال دیگری از سبک عالی این ماشین­ها هستند. «مقرون به صرفه بودن تحت هر شرایطی»، این همان چیزی است که با داشتن کامیونت فوسو می­توانید از آن برخوردار باشید. کامیونت فوسو این امکان را برای شما فراهم می­کند تا بدون خستگی به سفر خود ادامه دهید. کامیونت فوسو همانند کامیونت مرسدس، مجهز به موتور OM457 است. این موتور باعث شده است تا کامیونت فوسو تبدیل به یکی از قدرتمندترین ماشین­های سنگین شود. همچنین موتور کامیونت فوسو باعث مصرف کمتر سوخت می­شود. کامیونت فوسو برای اولین بار به وسیله شرکت کامیونت و اتوبوس میتسوبیشی تولید شد، این کمپانی بیش از 80 سال است که میراث کشور ژاپن محسوب می­شود. در این مقاله می­خواهیم به بررسی نمای داخلی کامیونت فوسو بپردازیم.

کامیون ت

اتاقک راننده در نمای داخلی کامیونت فوسو


اتاقک راننده دو متری برای شما طراحی شده است تا احساس راحتی را تجربه کنید. برای مدل­های 3.5t و 6.0 t GVW، اتاقک راننده با استاندارد به عرض ۱.۷ متر طراحی شده است. علیرغم ابعاد فشرده این اتاقک­ها، جا برای سه مسافر نیز در نظر گرفته شده است. همچنین اتاقک­های دو نفره با شرایط تهویه هوا و فضای ذخیره­ سازی اضافی، فضا را برای ۷ نفر فراهم می­کند.

کامیونت فوسو
  • سهولت نگهداری از نمای داخلی کامیونت فوسو

یکی از جنبه­هایی که نمای داخلی کامیونت فوسو دارد این است که نگهداری از آن آسان است؛ سطح روغن، مایع واشر، روغن ترمز و… به راحتی برای کنترل و نظارت در دسترس هستند. به راحتی می­توانید بدون مشکل در آب ­و­ هوای بد رانندگی کنید. همچنین جت مایع واشر به صورت مستقیم روی پره­های برف‌پاک‌کن نصب هستند که در مقابل یخ و گرد ­و ­خاک محافظت می­شوند.

  • صندلی­ها در نمای داخلی کامیونت فوسو

صندلی­های سیا­ه رنگ، ارگونومیکی راحتی را برای شما به ارمغان می­آورند و راننده می­تواند آن را تنظیم کند. دسته صندلی، تاشو و مجهز به یک نگهدارنده است. با نشستن در صندلی، راننده احساس راحتی فوق‌العاده­ای را تجربه خواهد کرد؛ چون می­توانید صندلی را هر طور که دوست دارید تنظیم کنید.

  • طراحی اقتصادی نمای داخلی کامیونت فوسو

دو اهرم چند کاربردی برای کارکردهای اصلی بر روی فرمان به طور مستقیم نصب شده­اند. تنظیمات ترمز هم از اینجا کار می­کند. این طراحی ارگونومیک به راننده کمک می­کند تا با کمترین حواس پرتی، فرمان را کنترل کند. کارکردهای تهویه هوا هم به راحتی در دسترس راننده قرار می­گیرند. همچنین زاویه و ارتفاع فرمان قابل تنظیم است.

  • تهویه هوا در نمای داخلی کامیونت فوسو

برای تهویه هوا، تهویه هوای دستی یا کنترل­دار با یک سیستم قابل کنترل برای مدل دو کابینه وجود دارد.

  • امکانات ذخیره ­سازی در نمای داخلی کامیونت فوسو

کانتر دارای مجموعه‌ای از امکانات است که به طور مستقیم در کنار راننده قرار دارد؛ زیر داشبورد، کنار در، جلوی پنجره، کنار رادیو. همچنین یک نگه­دارنده دسته فنجان کنار کابین وجود دارد تا راحتی بیشتری را تجربه کنید.

چرا باید کامیونت فوسو بخرید؟

این کامیونت­ها، کالاها و خدماتی را تحویل می­دهند که برای جوامع ما ضروری هستند. در برخی موارد، سازمان­های تحویل کالا، با افزایش تقاضا روبرو می­شوند. شرکت­ها به کامیونت­های فوسو نیاز دارند تا خدمات خود را به بهترین شکل ارائه کنند. شما می­توانید با خرید یک کامیونت فوسو، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

مشابه با نسل قبلی، ماشین­های سنگین فوسو دارای یک پنجره افقی نصب شده در کنار درب مسافر برای بهبود دید جانبی هستند. در طراحی جدید، شاسی سبک­تر و محکم­تر طراحی شده است که کاربردهای مختلفی را برای کامیونت فراهم می­کند. ترمز ماشین در نزدیکی صندلی راننده قرار دارد که عملکرد بهتری را بین رهاسازی ترمز و کنترل تغییر برای راننده فراهم می­کند. همانطور که انتظار می­رفت، دید از داخل ماشین عالی است، چون شیشه جلویی به اندازه کافی بزرگ است و ستون­های کنار پنجره بسیار نازک هستند. همچنین پنجره کنار درب مسافر نیز دید خوبی را برای راننده امکان­پذیر می­سازد. کانتر چند منظوره فوسو برای محیط­های ترافیک شهری در نظر گرفته شده­اند.

در هنگام خرید کامیونت فوسو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

یکی از اولین سوالاتی که به ذهن خریدار خطور می­کند این است که چه نوع کامیونتی را باید انتخاب کند. نوع بار، نوع کامیونت شما را مشخص می­کند و وزن بار، کابین، شاسی و قدرت اسب بخار مورد نیاز را برای انجام بهتر کار تعیین می­کند. وزن محموله به وسیله GVWR یا وزن وسیله نقلیه به اضافه وزن راننده و مسافر، بار و تجهیزات اضافی تعیین می­شود. کامیونت­های فوسو ظرفیت حمل بار ۲۲۰۰ پوندی را دارند. مسئله دیگری که باید در خرید کامیونت به آن دقت کنید، نوع سوخت است. برای مثال، موتورهای دیزلی معمولا پرهزینه­تر از موتورهای گازسوز هستند، اما معمولا موتورهای دیزلی بهتر کار می‌کنند.

کامیونت فوسو

رانندگان بی­تجربه ممکن است از موتور دیزلی به اشتباه استفاده کنند و کارکرد کامیونت کمتر شود و نیاز به تعمیر داشته باشد که در نتیجه متحمل هزینه زیادی می­شود. کامیونت­های گازسوز کم هزینه­تر هستند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که کامیونت را برای چه منظوری می­خرید. آیا هدفتان تحویل کالاها است؟ یا هدفتان حمل بارهای سنگین است؟ کامیونت­های فوسو برای نیاز کسب ­و ­کار شما طراحی شده­اند. می­توانید طبق نیازتان، کامیونت دلخواهتان را انتخاب کنید. طراحی موتور فوسو، در صورت استفاده صحیح، تا چندین سال هزینه­های سنگین را از دوش راننده بر می‌دارد. با طراحی منحصر به فرد نمای داخلی کامیونت فوسو، راننده می­تواند ۶ فوت از جلوی کامیونت را به راحتی ببیند. با خرید کامیونت فوسو خیالتان راحت است، چون گارانتی ۵ ساله آن باعث می­شود دیگر نگران هزینه­های تعمیر حتی در نمای داخلی کامیونت فوسو نباشید. اگر افزایش بهره­وری در کسب ­­و ­کار برایتان مهم است، کامیونت فوسو بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *