۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشنائی و معرفی کامیونت جک محصول آرین دیزل

هدف گذاری سال 99 با عنوان جهش تولید باعث شده است تا تمامی ارکان جامعه به نوعی برای تحقق این هدف برنامه ریزی کنند. تولید در هر زمینه ای، رابطه ی تنگاتنگی با بحث حمل و نقل دارد و جهش در تولید متقابلا موجب جهش در انجام فعالیت‌های ترابری و حمل و نقل می‌شود. از این رو و با در نظر گرفتن زمینه‌ی اشتغال مناسبی که از پس جهش تولید حاصل می‌شود، طبیعی است که افراد زیادی به سمت مشاغل نسبتا پر درآمدی مثل حمل و نقل بار روی آورند؛ در نتیجه نیاز به یک وسیله ی نقلیه خوب، قدرتمند و مطمئن خیلی زود احساس می‌شود. از این رو ما قصد داریم تا با معرفی یک کامیونت کارآمد شما را از سردرگمی خارج و از شر جست و جوی بیهوده خلاص کنیم. در این محتوا با کامیونت جک، مشخصات، ویژگی‌ها و البته نمای داخلی کامیونت جک، آشنا خواهید شد.

image1 12

کامیونت جک

کامیونت جک، یک کامیونت شناخته شده و یکه تاز در بازار حمل و نقل جهانی است. کامیونت جک، ساخت کمپانی چینی جک است که بیش از ۵۰ سال در این زمینه فعالیت دارد. این کامیونت در ایران و توسط شرکت آرین دیزل مونتاژ می‌شود و توانسته است سهم چشمگیری از بازار را به خود اختصاص دهد. علاوه بر ظاهری زیبا و طراحی مناسب نمای داخلی کامیونت جک، این خودرو از لحاظ ایمنی نیز در سطح بالایی قرار دارد و از جمله اولین کامیونت‌های چینی است که توانسته تست تصادف جامع را با موفقیت پشت سر بگذارد. کامیونت جک توانسته با ویژگی‌های مثبت زیادی که از نظر فنی دارد، پا به پا با رقبای اروپایی اش به رقابت بپردازد و در مقایسه‌ی فاکتور قیمت و مقرون به صرفه بودن، از آن‌ها پیشی بگیرد.

ویژگی‌ها و مشخصات کامیونت جک

کامیونت جک در طی حضور چند ساله‌ی خود در صنعت حمل و نقل کشور توانسته با توجه به قیمت مقرون به صرفه بودن و ویژگی‌های منحصر به فرد، سهم بالایی از فروش را به خود اختصاص دهد. از جمله این ویژگی‌ها که به خصوص در فضا و نمای داخلی کامیونت جک نمود پیدا می‌کند، وجود سیستم تهویه هوای مطبوع و صفحه نمایش تمام دیجیتال است که اطلاعات مرتبط به دمای مایع خنک کننده، فشار روغن، میزان سوخت، دمای حرارت آب و نشانگر‌های بستن کمربند و درب‌ها و قفل اتاق را نمایش می‌دهد. کامیونت جک با مجهز بودن به امکاناتی نظیر ترمز (ای بی اس) ، ترمز اضطراری، ترمز بادی و فریم آینه ‌های بغل، امنیت کامل شما به هنگام رانندگی و حمل بار را تضمین می‌کند. کامیونت جک توانسته تست‌های چهار گانه در دمای بسیار بالا، رطوبت زیاد، سرمای شدید و فشار پایین هوای ارتفاعات را با پیمودن ۱۰۰۰۰۰۰ کیلومتر مسافت، با موفقیت پشت سر بگذارد تا مهر تاییدی بر کیفیت این محصول باشد.

نمای داخلی کامیونت جک

مشخصات فنی کامیونت جک

کامیونت‌های جک در سری‌های مختلف و با تناژ باری متفاوت، به صورت ۶ تن، ۸.۵ تن و ۹ تن در ایران تولید می‌شوند که مناسب شرایط اقلیمی و کاری کشورمان هستند.کمپانی جک برای ساخت این کامیونت‌ها با برترین کمپانی‌های تولید قطعات همکاری مثل موتور‌های بوش و کامینز همکاری کرده است. همچنین برای نمای داخلی کامیونت جک نیز اهمیت فراوانی قائل شده است.

Cummins ISF3.8s5154 از جمله موتورهایی است که در این کامیونت‌ها به کار رفته که بالاترین کیفیت و عملکرد را در شرایط آب و هوایی مختلف و بدون هیچ گونه افت فشار در بیشترین ساعت کاری ارائه می‌دهد. این موتور با توان ۲۶۰۰ اسب بخار و ۱۲۰۰ نیوتون متر گشتاور، علاوه بر قدرت کم نظیر، استاندارد آلایندگی یورو ۵ را هم داراست که آن را از همه نظر به محصولی درجه ۱ تبدیل می‌کند. این موتور ۳۸۰۰ سی سی قدرت دارد و سیستم کلاچ آن بادی روغنی است که به صورت تک صفحه‌ای خشک دیافراگمی کار می‌کند.

کمپانی جک برای سیستم گیربکس این کامیونت _ بر خلاف بسیاری از کمپانی‌های چینی_ از گیربکس‌های ریکاردو تولید انگلستان استفاده می‌کند که مناسب‌ترین نوع گیربکس برای خودروهای دیزلی است و نواقصی که گیربکس‌های آلمانی استفاده شده در سایر کمپانی‌ها دارند، در آن بر طرف شده است.

کامیونت جک

ویژگی‌های ایمنی کامیونت جک

کامیونت جک به منظور ارتقاء سطح ایمنی سرنشینانش به هنگام تصادف از رو به رو، بر اساس تئوری دفورمکی در هنگام برخورد به صورت غیر خطی و همچنین محاسبات و شبیه سازی‌های کامپیوتری طراحی و ساخته شده است تا سرنشینان با آرامش خاطر بیشتری از این محصول استفاده کنند. صفحه‌ی محافظ کابین از فولاد بسیار مستحکم و داخل درب‌ها نیز از فولاد ضد ضربه ساخته شده اند تا امنیت سر نشینان به خوبی حفظ شود.

دیگر ویژگی‌های کامیونت جک

  • مخزن سوخت ۱۰۰ لیتری فلزی مجهز به سیستم AD-BLUE
  • کمربند ایمنی قابل تنظیم
  • صندلی قابل تنظیم
  • قابلیت برگردان اتاق تا ۷۰ درجه و با قفل مکانیکی
  • سیستم تهویه مطبوع
  • بخاری
  • تهویه سقفی
  • قفل مرکزی
  • شیشه برقی
  • موتور کمنز
  • کولر
  • ترمز دستی بادی
  • کلاج بادی
  • جای خواب
  • اتاق و تیپ جدید ایسوزو
  • شاسی ۵ متره ی بار خور
  • آلارم دنده عقب
  • رادیو پخش
  • صفحه نمایش تمام دیجیتال
کامیونت جک

به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های کامیونت جک می‌توان به مجهز بود آن به فنر تخت اشاره کرد که اجازه می‌دهد تا با تعداد کمتری لایه فنر، بار بیشتری قابل حمل باشد. به کارگیری این تکنولوژی باعث می‌شود تا طول عمر سیستم افزایش یابد و از وزن کلی خودرو نیز کاسته شود. در لایه فنرها از تکنولوژی پینینگ ثانویه استفاده شده است که از از نظر متالورژی، بسیار مستحکم‌تر و مقاوم‌تر از سایر لایه فنرهای مشابه است. استفاده از فریم بزرگ جداگانه باعث افزایش ۱۰ درصدی استحکام خودرو شده است.

جمع بندی و نتیجه گیری

زیبایی نمای داخلی کامیونت جک و علاوه بر آن، امتحان پس داده بودن این محصول، ۲ فاکتور مهم هستند که می‌توانند برای خرید هر محصول دیگری کاملا کافی باشند. با اینحال کامیونت جک دارای ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد زیادی است که شما را ترغیب به انتخاب آن می‌کند. گذشته از این موارد، وجود شرایط اقساطی برای خرید این محصول، هیچ گونه جایی برای شک باقی نمی‌گذارد.

2 پینگ

  1. پینگ بک: آشنائی با کامیونت دیما LR-154 مایان دیزل؛ مشخصات فنی، آپشن و قیمت | اتوبان تراک : کارشناسی، خرید و فروش کشنده، تریلر و خودرو های تجاری

  2. پینگ بک: آشنائی با کامیونت دیما LR-154 مایان دیزل؛ مشخصات فنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *