۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
پیش فروش کامل P9

ثبت نام کشنده کامل P9 آغاز شد! | پیش فروش اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت کامل دیزل شرایط پیش فروش کشنده کامل P9 را اعلام کرد!

کشنده کامل P9 که یک کشنده چینی مونتاژ داخل کشور محسوب می شود به تازگی پا به عرصه بازار ایران گذاشته است و توسط شرکت تازه کار کامل دیزل مونتاژ و به فروش می رسد.

شرکت کامل دیزل شرایط ثبت نام و پیش فروش کشنده کاملP9 را اعلام کرد و متقاضیان می توانند با مطالعه شرایط، برای ثبت نام کشنده کامل ۵۶۰ اقدام نمایند. همراه اتوبان باشید.

شرایط طرح پیش فروش کشنده کامل P9 560

نام طرحثبت نام کشنده کاملP9 560
نوع فروشنقدی با قیمت غیر قطعی علی الحساب
پرداخت اول (در زمان ثبت نام)۲ میلیارد تومان
پرداخت دوم (یکماه بعد)۱ میلیارد تومان
پرداخت سوم (دو ماه بعد)۱ میلیارد تومان
پرداخت چهارم (۹۰ روز بعد)۱ میلیارد تومان
زمان تحویل کشنده کاملP9شهریور ۱۴۰۳
منبع: شرکت کامل دیزل

نکات مهم در مورد ثبت نام کشنده کامل P9 560

  • قیمت غیرقطعی و به صورت علی الحساب و با احتساب بیمه شخص ثالث، هزینه شماره گذاری و ۱۰درصد عوارض و مالیات بر ارزش افزوده می باشد و قیمت قطعی در زمان تحویل محصول مشخص می شود.
  • مرحله اول باید بصورت نقدی واریز شود و مراحل بعد به صورت چک صیادی.
  • رنگ محصول سفید می باشد.
  • مدت زمان گارانتی محصول ۲۴ ماه یا ۲۰۰,۰۰۰ کیلومتر می باشد.

شرکت کامل دیزل اعلام کرد که طرح پیش فروش کشنده کامل محدود است و به محض تکمیل ظرفیت، نسبت به توقف این طرح اقدام می نماید.

نگاهی اجمالی به مشخصات کشنده هانوانP9 560

کشنده کامل P560 به صورت ۴×۲ تحت عنوان «قدرتمند ترین کشنده ی ایران مجهز به ADR» و شعار «کامل برانید!» به بازار معرفی شده است. موتور این کشنده ساخت ویچای (WEICHAI) چین با کد WP13.580E62 می باشد. در سایت ویچای این موتور با حجم دقیق ۱۲.۵۴ لیتر معرفی شده است و قادر به تولید ۵۷۱ اسب بخار قدرت در محدوده ی دور موتور ۱۹۰۰می باشد (این رقم بین ۵۶۰تا ۵۸۰در نوسان است با توجه به ستاپ های مختلف کامپیوتر پیشرانه) . بیشینه گشتاور این موتور نیز ۲۵۵۰ نیوتن متر میباشد که در محدوده ی ۱۰۰۰-۱۴۰۰ دور بر دقیقه به دست می آید. قبلا از برند ویچای در ایران بروی کشنده دایون N8 430 نیوفیس استفاده شده است.

کشنده کامل P560 مجهز به گیربکس ۱۶ دنده اتوماتیک ساخت شرکت فست (FAST) با کد F16JZ28 می باشد. این گیربکس دارای ریتاردر هیدرولیکی ۵ مرحله ای با کد FHB400 نیز می باشد. این گیربکس تقریبا مشابه همان گیربکسی است که در کشنده های شکموتو X5000 (آرین دیزل) و نیز دایون نیوفیس N8E بکار گرفته شده است. پس می توان گفت به لحاظ فنی این کشنده مشابهت هایی با دایون نیوفیس دارد. هرچند از نظر طراحی کابین و امکانات، قابل مقایسه با دایون نیست و در یک سطح کاملا بالاتر قرار میگیرد.

برای آشنای با کشنده کاملP9 این کشنده می توانید به بررسی کشنده Kamel P9 560 محصول کامل دیزل مراجعه کنید.

کابین کشنده کامل P9
نمای داخلی کشنده هانوان P9

نظر شما در مورد کشنده کاملP9 چیست؟

خب … حالا از نظر خودتان به مجله خودرو اتوبان بگویید. آیا این کشنده آینده خوبی در بازار ایران خواهد داشت؟ رقبای مستقیم آنرا چه میدانید؟ تجربه ای از نزدیک یا سفر با کشنده کامل P9 داشته اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *