۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
otoad 1000x644 1

آموزش ثبت آگهی خودروی سنگین در اتوبان با ۴ کلیک

با ثبت آگهی خودروی سنگین خود به صورت رایگان در اتوبان به سرعت خودروی مورد نظر خود را خرید، یا به فروش به رسانید. این روز‌ها دغدغه‌ی اکثر مالکان و خریداران خودروهای سنگین، پیدا کردن راحت‌ترین راه برای فروش و یا انتخاب خودروی مورد نظرشان هست. چند وقتی‌ هست امکان سرویس درج آگهی رایگان خودروی سنگین در قسمت نمایشگاه آنلاین وبسایت اتوبان ایجاد شده است.

با این امکان شما مخاطبین گرامی می‌توانید همچون سایر سایت‌های درج آگهی رایگان (اما به صورت تخصصی) اقدام به ثبت آگهی خودروی سنگین کار و تجاری خود کنید و مشتریان به صورت مستقیم با شما (بعنوان فروشنده) تماس بگیرند.

مزایای سرویس درج آگهی رایگان اتوبان:

  • رایگان بودن کامل این سرویس برای کاربر؛
  • عدم وجود داشتن محدودیت در تعداد درج آگهی رایگان؛
  • تخصصی بودن آگهی‌ها و مخاطبان وبسایت اتوبان؛
  • موجود بودن دسته‌بندی کامل برند، سری و مدل کامیونت، کامیون، کشنده و حتی تریلر؛
  • امکان درج تصاویر هر قسمت خودرو به صورت تخصصی؛
  • امکان اضافه کردن آپشن‌های اختصاصی همچون ریتاردر گیربکسی، دوربین ۳۶۰، استاندارد ADR و…؛
  • امکان دیده شدن آگهی در سایر قسمت‌های سایت همچون وبلاگ(مجله خودروی اتوبان)؛
  • امکان فیلتر گذاری بر اساس انواع کاربری، برند، محور و … در نمایشگاه؛
  • و… .

مراحل آموزش ثبت آگهی خودروی سنگین در اتوبان:

در این نوشتار قصد داریم تا شما را با سرویس درج آگهی رایگان جدید اتوبان آشنا کنیم. برای شروع کافی‌ هست اینجا کلیک کنید و یا بروی دکمه‌ی نارنجی رنگ +ثبت رایگان آگهی در بالای صفحه کلیک (لمس) کنید:

ثبت آگهی خودروی سنگین
ثبت رایگان آگهی در اتوبان

در این قسمت کافی‌ است با وارد کردن شماره موبایل خود، منتظر دریافت کد چهار رقمی ورود به سایت باشید:

سرویس درج آگهی پیامک

در مرحله‌ی بعد، اقدام به انتخاب کاربری وسیله‌ی نقلیه از بین گزینه‌های موجود (وانت، کامیونت، کامیون، کشنده و تریلر) کنید:

طبقه بندی کشنده

وارد کردن مشخصات خودرو یا تریلر، قسمت بعدی هست که شامل مواردی همچون برند، سری، مدل، سال ساخت، تعداد محور، رنگ بدنه، نوع گیربکس (اتوماتیک/دستی)، ظرفیت حمل بار مجاز و… می‌باشد.
برای سادگی در پیدا کردن مدل خودروی مورد نظر خود می‌توانید از قسمت جستجو با تایپ کردن بخشی از نام مدل و یا برند خودروی مورد نظر اقدام به جستجوی مدل خودروی خود نمایید.

مشخصات تکمیلی

در انتهای صفحه نیز محل درج توضیحات خودرو می‌باشد که شامل مواردی همچون آپشن‌ها، وضعیت بدنه، وضعیت موتور، وضعیت گیربکس، وضعیت شاسی و سایر توضیحات به انتخاب آگهی کننده می‌باشد، همچنین می‌توانید توضیحات مورد نظر خود را به صورت متنی برای بازدیدکنندگان آگهی وارد نمایید.

توضیحات

در مرحله‌ی بعد، نسبت به بارگذاری (آپلود) تصاویر خودرو یا تریلر خود اقدام کنید. به صورت پیش فرض آگهی «حداقل» باید دارای یک تصویر نمای جلوی راننده باشد:

تصاویر

به همین سادگی، کار تمام شد…!! 🙂

آگهی ثبت

ظرف چند دقیقه همکاران ما آگهی شما را برای نمایش در سایت (قسمت نمایشگاه آنلاین اتوبان) تایید خواهند کرد. و بازدیدکنندگان می‌توانند به راحتی و مستقیم با شما به عنوان آگهی دهنده (مالک خودرو) تماس بگیرند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *