۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی انواع کشنده رنو + قیمت

image1 7

مقدمه

کشنده‌ها امروزه بخش مهمی از فعالیت‌های صنعت حمل و نقل جاده‌ای را بر عهده دارند. این محصولات امروزه توسط برندهای مختلفی در دنیا به تولید می‌رسند. شرکت رنو فرانسه به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان این محصولات شناخته می‌شود که انواع مختلفی از کشنده‌ها را تولید و به بازار عرضه می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی انواع کشنده رنو بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی شرکت رنو فرانسه

شرکت رنو فرانسه به عنوان یکی از برترین خودروسازان اروپا شناخته می‌شود که محصولات بسیار باکیفیتی به بازارهای جهان عرضه می‌کند. رنو همچنین جایگاه نهم در بین خودروسازان برتر دنیا را به خود اختصاص داده است. گروه رنو در واقع یک تولید کننده چند ملیتی است که در زمینه تولید اتومبیل، وانت، تراکتور، کامیون، انواع کشنده‌ رنو و وسایل نقلیه اتوماتیک فعالیت می‌کند. رنو در سال ۱۸۹۹ با عنوان Societe Renault Freres توسط برادران لوئیس، مارسل و فرناند رنو تأسیس شد. این کمپانی در طی سال‌ها فعالیت خود، سهام بسیاری از شرکت‌ها را خریداری کرد و تولیدات خود را گسترش داد.

انواع کشنده رنو امروزه در بسیاری از کشورهای جهان عرضه می‌شوند. همان طور که عنوان کردیم کشنده رنو به عنوان یکی از برترین محصولات رنو معرفی شده است که خود در انواع مختلفی به فروش می‌رسند. رقابت گسترده در بین برندهای تولید کننده ماشین‌های سنگین سبب شده است تا این شرکت‌ها روز به روز سعی در ارتقا محصولات خود داشته باشند. رنو نیز از این رقابت عقب نمانده و محصولاتی باکیفیت بسیار بالا تولید می‌کند.

انواع کشنده رنو

انواع محصولات شرکت رنو

همان‌طور که در قسمت قبل عنوان شد، برند رنو در زمینه تولید انواع مختلفی از وسایل نقلیه فعالیت می‌کند. این وسایل شامل: خودروها، وسایل نقلیه تجاری، کامیون، تراکتور، اتوبوس، خودروهای برقی، هواگرد و موتورهای هواگرد و کشنده‌ها است. آنچه که در این قسمت مورد بحث قرار می‌گیرد، بررسی کامیون، کمپرسی و کشنده رنو است.

کامیون رنو: کامیون‌ها دسته مهمی از محصولات برند رنو را تشکیل می‌دهند. این محصولات خود در انواع مختلفی به تولید می‌رسند. به عنوان مثال کامیون رنو کراس یکی از جدیدترین محصولات این برند است که از آن به طور گسترده در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. چرا که این محصول قابلیت حمل مصالح را فراهم می‌کند. در ساخت کامیون‌های رنو از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته شده است. همچنین کامیون‌ها و محصولات تولیدی توسط این برند به عنوان محصولات دوست‌دار محیط زیست شناخته می‌شوند.

image3 7

کمپرسی رنو: کمپرسی‌های رنو در واقع گونه‌ای از کامیون‌های این برند هستند که از آن‌ها برای حمل موادی مثل: شن، ماسه و… استفاده می‌شود. کمپرسی‌های برند رنو معمولاً با وزن کم تولید می‌شوند و در عین حال قدرت مناسبی برای حمله مواد در اختیار قرار می‌دهند. کمپرسی رنو مدل K480 نمونه‌ای از کمپرسی‌های پرکاربرد و پرطرفدار این برند است. این کمپرسی به دلیل در اختیار قرار دادن ویژگی‌های منحصربه‌فرد، در رده برترین کمپرسی‌های حال حاضر دنیا قرار گرفته است.

کشنده رنو: کشنده‌های رنو نیز از دیگر محصولات آن هستند و همان طور که نامشان پیداست برای کشیدن سایر اجزاء مورد استفاده قرار می‌گیرند. کشیدن بارهای سنگین توسط این محصولات سبب شده است تا دقت بسیاری در ساخت آن‌ها به کار گرفته شود. در ادامه به معرفی برترین نمونه‌های کشنده رنو خواهیم پرداخت.

image4 2

معرفی انواع کشنده رنو

کشنده رنو خود در انواع مختلفی تولید می‌شود و هر یک از انواع کشنده رنو کاربردهای خاصی در اختیار قرار می‌دهند و برای انجام فعالیت خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کشنده پریمیوم ۴۴۰، کشنده پریمیوم ۴۶۰، مگنوم و کشنده T480 از انواع کشنده رنو هستند که ویژگی‌های آن‌ها را عنوان خواهیم کرد.

کشنده پریمیوم ۴۴۰: با این که کشنده ۴۴۰ جز کشنده‌های نسبتاً قدیمی‌تر برند رنو است، اما هنوز هم به دلیل تجهیزات کاربردی و کیفیت بالای ساخت جز کشنده‌های تراز اول دنیا محسوب می‌شود. تکنولوژی به کار برده شده در ساخت این کشنده، تکنولوژی یورو ۳ است. این محصول دارای موتوری با قدرت کشش بسیار بالا است و بر همین اساس در مونتاژهای داخلی برای کنترل بهتر آن، سرعت را کاهش داده‌اند.

این کشنده رنو دارای شش سیلندر خطی از انواع دیزلی است. این کشنده، قدرت تحمل وزنی در حدود ۱۳۰۰۰ کیلوگرم معادل ۱۳ تن را در اختیار قرار می‌دهد. مجهز بودن به: اینتر کولر، توربو شارژر، دو تخت خواب در قسمت کابین، سانروف، قفل مرکزی، آینه و شیشه‌های برقی و … از دیگر امکانات این محصول محسوب می‌شوند.

image5 1

کشنده پریمیوم ۴۶۰: نوع دیگری از کشنده‌های تولید شده توسط برند رنو، کشنده پریمیوم ۴۶۰ است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این کشنده دارای توانی معادل ۴۶۰ اسب بخار است که توان بسیار بالایی برای کشش سایر اجسام فراهم می‌کند. نوع گیربکس در این کشنده رنو، از انواع اتوماتیک است. در داخل کابین این کشنده دو تخت خواب برای استراحت راننده و سرنشین در نظر گرفته شده است.

کشنده رنو T480: کشنده رنو T480 یکی از برترین کشنده‌های این نسل است که داشتن قابلیت تک محور به عنوان اصلی‌ترین ویژگی آن شناخته می‌شود. این کشنده از تکنولوژی یورو ۵ برخوردار است و همین امر نشان دهنده قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن خواهد بود. این کشنده همچنین از سیستم ایمنی بسیار قدرتمندی برخوردار است که همواره مورد توجه کارشناسان واقع شده است. استفاده از صندلی تمام بادی و امکانات بسیار در داخل کابین آن سبب شده است تا این کشنده همواره به عنوان یکی از برترین محصولات بازار شناخته شود. این محصول نیز از انواع کشنده‌های دیزلی است و قابلیت تحمل ۲۰ تن بار را در اختیار قرار می‌دهد.

image6

کشنده مگنوم: کشنده مگنوم اولین‌بار در حدود سی سال پیش وارد بازار شد. در طول سال‌ها، موتور و تجهیزات این کشنده دستخوش تغییرات فراوانی شده‌اند. این کشنده دارای یک موتور با حجم ۱۳ لیتر است که قادر است توانی بین ۴۸۰ تا ۵۲۰ اسب بخار را تولید کند. کابین این کشنده دارای امکاناتی از قبیل: سیستم تهویه مطبوع، دریچه برقی سقف، صندلی راننده ارگونومیک، بخاری درجا،  تلفن، ریموت کنترل برای قفل کردن درب‌ها و روشن و خاموش کردن موتور، یخچال فریزر، سیستم برقی خم کن کابین، رادیو پخش بلوتوث و … است.

به طور کلی انواع کشنده رنو جز کشنده‌های برتر در دنیا شناخته می‌شود که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. چنانچه قصد خرید این محصولات را دارید، می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

قیمت انواع کشنده رنو

جهت آگاهی از قیمت انواع کشنده رنو وارد سایت شوید.

1 یک پینگ

  1. پینگ بک: بررسی «کشنده رنو تی 480» - Renault T480 | اتوبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *