۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ماموت خودرو نماینده جدید رنو

ماموت خودرو؛ نماینده جدید محصولات رنو در ایران شد!

طبق اعلام صفحه اینستاگرام رسمی رنو ایران، از این پس با توجه به استراتژی رنو در راستای ارتقای رضایتمندی مشتریان خودروهای وارداتی رنو، ارائه خدمات پس از فروش خودروهایی همچون رنو تالیسمان، رنو کولئوس و… از نگین خودرو به ماموت خودرو تفویض شده است.

شرکت رنو با توجه به سابقه حضور در ایران و در اولیت قرار دادن همیشگی مشتریان در زمینه نگهداری و خدمات پس از فروش محصولات خود، تصمیم به معرفی شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی این برند برای انجام خدمات پس از فروش مختص به خودروهای واراتی رنو گرفته است.

ماموت که پیش از این سابقه تولید، واردات و برقراری خدمات پس از فروش محصولات سنگین اسکانیا (تیتان دیزل) و نیز خودروهای سواری فولکس واگن و جتا را در کارنامه دارد، این بار با تجربه و شایستگی فراوان داخلی و بین المللی خود در راستای مراقبت از مشتریان، مد نظر شرکت رنو فرانسه قرار گرفته است.

شرکت رنو در ادامه ی این پست می افزاید: «وفاداری ما نسبت به مشتریان با ارائه خدمات پس از فروش و قطعات یدکی اصلی از طریق نمانیدگی های رسمی ادامه خواهد یافت».

مونتاژ محصولات فرانسوی در ماموت خودرو؟!

رنو آرکانا ماموت خودرو اتوبان
رنو آرکانا محصول احتمالی آینده ماموت خودرو

احتمالا چهار خودروی کولئوس(Renault Koleos)، آرکانا(Renault Arkana)، لوگان جدید ( Dacia Logan) و داستر جدید (Dacia Duster) محصولات آینده ی ماموت خودرو خواهند بود. این محصولات به احتمال زیاد در سایت تولید خودرو سابق دیار خودرو (خریداری شده توسط ماموت خودرو) در شهرستان گلپایگان مونتاژ خواهند شد.

باید دید این تعویض نمایندگی فقط منجر به انتقال خدمات از شرکت نگین خودرو به ماموت خودرو خواهد بود و یا شامل تولید انواع مدلهای این خودروساز اسم و رسم دار فرانسوی در ایران نیز میشود…؟!

نظر شما چیست؟ با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *